Igre

E ovo smo čekali!

Banner300

Ekipa koja je radila igru ‘Guitar Hero’ sada nam sprema prvu glazbenu pucačinu

Piše , Objavljeno

Većina nas će se složiti da u žanru pucačina iz prvog lica nema mnogo mjesta za novitete. Harmonix i njihova nova igra Chroma namjeravaju promijeniti naše mišljenje.

chroma

Pucačine iz prvog lica su žanr igara koji se u svojoj osnovi nije promijenio dobrih 30-ak godina, a sve što smo u tom periodu postigli može se pripisati napretku grafike, različitim atmosferama i stilovima igre, te mogućnosti igranja više igrača odjednom iliti multiplayeru. Osim toga, sve je ostalo isto: hodate/trčite okolo, skačete i pucate, te pokušavate ubiti neprijatelja prije nego što on ubije vas. Iskreno, mislili smo da je to stvarno to, te se pomirili s činjenicom da ćemo do penzije odigrati još 46 nastavaka Call of Duty serijala i nikada više doživjeti nešto novo, ali na svu sreću, ukazala nam se Chroma!

Iako je još uvijek u vrlo ranoj fazi razvoja i trebati će još minimalno pola godine dok se ne pojavi na policama trgovina, Chroma već sada obećava neponovljivo iskustvo. Ovu igru zajedno rade studiji Harmonix (Guitar Hero, Rock Band) i Hidden Path Entertainment (Counter-Strike Global Offensive), a svaki će od njih u jednadžbu donijeti ono što najbolje zna, kako bismo na kraju dobili prvu glazbenu pucačinu ikada. Whaaaaat?

Jep, Chroma bi trebala biti sasvim unikatno gamersko iskustvo, koje spaja dva naizgled nespojiva svijeta. Tako je sama igra zapravo pucačina iz prvog lica, ali s glazbom koja nije samo podloga, već integralni dio iskustva, kao i miš, tipkovnica ili monitor.

Chroma – koncept trailer:

Koliko je do sada poznato, svaki će nivo Chrome biti u SF/cyber futurističkom stilu, koji poprilično podsjeća na Tron svijet, samo daleko šareniji i nabrijaniji. Glazbena podloga je elektronska (također za sada, iako sumnjamo da će u tom pogledu raditi radikalnije promjene), a utječe na gotovo svaki segment igre. Tako će se, ovisno o beatu koji svira, mijenjati i svijet oko vas, pa će malo iskusniji igrači znati prepoznati što im slijedi ako glazba naglo uspori ili ako krene svirati hook, te će shodno tome prilagoditi i svoju igru. Primjerice, ako prilikom refrena znate da se jedan dio mape uzdiže, a vi u rukama imate snajper, čim čujete da se bliži taj dio, znate što vam je činiti! Ista je stvar i s običnim ‘pješacima’, koji će ovakvu priliku iskoristiti za brzo rješavanje pohlepnih snajperista.

chroma

No ne ovisi samo mapa o glazbi koja svira, a ista je stvar i s oružjem igrača. Ne morate se bojati, neće biti potrebno svirati gitaru za Guitar Hero ili nešto slično, te ćete se i dalje kretati i pucati uz pomoć tipkovnice i miša (ili kontrolera), ali vaše će kretanje ovisiti o tome što svira. Malo je teško to objasniti na neviđeno, ali pokušati ćemo.

Uzmimo za primjer klasu razbijača, poznatiju kao tank (u igri ima više klasa, od klasične navale, preko inženjeraca do snajperista), koji u svom arsenalu ima lanser raketa i sačmaricu. Kada igrač lanserom nanišani protivnika i ispali raketu, ona će nastaviti slijediti protivnika samo i jedino ako igrač u isto vrijeme klikće mišem prateći beat koji svira u pozadini. Kod klasa koje imaju granate, stvar je slična: granatu možete baciti kad god želite, ali ona će eksplodirati samo i jedino kada glazbena podloga odsvira downbeat. Najgore (ili najbolje) će biti inženjercima, koji imaju dva pištolja između kojih se prilikom pucanja pojavi trakica slična onoj u Guitar Herou, te igrač mora klikanjem po mišu i tipkanjem po tipkovnici pratiti ritam, te tako pucati (valja napomenuti da se tom prilikom nišanjenje obavlja automatski, inače bi cijela stvar bila praktički neizvediva). Ovo je samo dio posebnosti koje svaka klasa i svako oružje donose, tako da svečano obećajemo kako ćemo se malo pobliže pozabaviti ovom tematikom kada igra krene u distribuciju.

chroma

Ovako, crno na bijelom, zvuči prilično zamršeno, ali novinari i gameri koji su igru uspjeli testirati, tvrde da se sustav igre vrlo brzo savlada i da već nakon pola sata možete uživati u zabavi koju nudi. Napredniji bi igrači glazbenu podlogu i cijelu mapu trebali naučiti napamet, što je standard u svakoj multiplayer pucačini, tako da s te strane i nije neki problem, a jedino što brine jest kako će sve ovo funkcionirati kada se na karti nađe 20-ak igrača…

Ako smo vas zainteresirali za Chromu, sigurno će vas obradovati vijest da je trenutno otvorena alfa faza testiranja s ukupno dvije mape i dva moda igranja, a registrirati se možete na službenoj stranici. Koliko je za sada poznato, igra će biti free-to-play tipa, što znači da za igranje osnovne verzije vrlo vjerojatno nećete morati platiti niti kune, a sve će biti dostupno putem Steam servisa već krajem godine. Tada ćemo vidjeti jesmo li dobili najgluplju igru ikada, ili nam slijedi revolucija u žanru koju čekamo dobra tri desetljeća!

TAGOVIchroma fps glazbena pucačina guitar hero igrica multiplayer pucačina Steam

Komentiraj