Auto & Tech

Kakva pila

Banner 300

Audijev novi bicikl je težak “samo” 20 tisuća dolara (i 5.8 kilograma)

Ovaj bicikl je veličanstven spoj dizajna i tehnologije. Takva mu je i cijena. Plačemo u sebi jer znamo da ga nikad nećemo voziti.

Piše , Objavljeno

Prije svega brojke. 20 tisuća dolara! Najvažnija brojka. Za te novce skoro možete kupiti novog novcatog Audi A3. Bicikl je težak 5.8 kilograma. Okvir samog bicikla teži 790 grama. Manje od litre mlijeka.

audi bic

Stajao bi on na zidu meni, nikud on meni ne bi išao

Kako su to uspjeli? Japanska tvrtka Toray je proizvela lagana, ali snažna ugljična vlakna (karbonfiber po naški) koja Audi već koristi u svojim trkaćim automobilima.

Ova pila jednostavnog imena Audi Sport Racing Bike je premijerno prikazana na Ženevskom međunarodnom autosalonu ove godine i uskoro će se početi prodavati u Japanu. Čak i ako imate dvadeset milja dolara, pripremite još par stotki za dostavu.

Bicikl je napravljen u ograničenom broju od samo 50 komada, a svaki okvir bicikla ima posebnu oznaku s rednim brojem bicikla. U slučaju da netko od nevinih promatrača odmah ne shvati kako se radi o iznimno rijetkom i skupom primjerku.

Ako ne skontaš na prvu da je poseban - ima "bedž" koji će ti to potvrdit

Ako ne skontaš na prvu da je poseban – ima “bedž” koji će ti to potvrdit

Okvir bicikla i kotači su napravljeni od ugljičnih vlakana T1000 (ne znamo točno što predstavlja ta oznaka, ali zvuči opasno) koji su korišteni u unutrašnjosti Audija R8 e-tron quattro. Svaka čast Stendhalu i njegovom djelu “Crveno i crno” na ulazak u srednjoškolske lektire i klasike svjetske književnosti, ali ako moramo birati jedno crveno i crno remek-djelo – ljubitelji biciklizma će biti više oduševljeni od ljubitelja književnosti.

Tko bi rekao da će kotač još uvijek izazivati čuđenje u ljudima - iako je već šest tisuća godina prisutan

Tko bi rekao da će kotač još uvijek izazivati čuđenje u ljudima – iako je već šest tisuća godina prisutan

Možda u ugljičnim vlaknima leži naša budućnost – proizvođači automobila već rade na proizvodnji automobilskih dijelova napravljenih od kombinacije plastike i ugljičnih vlakana, a Toray, japanska tvrtka koja je sudjelovala na izradi ovog bicikla je potpisala ugovor vrijedan 8.6 milijardi dolara s Boeingom. Lakša ugljična vlakna znače lakše zrakoplove, a lakši zrakoplovi znače veću učinkovitost pri potrošnji goriva.

Pogledajte samo “tkalački stan” koji je Toyota naručila kako bi izrađivali ugljična vlakna za svoje Lexuse. Izgleda kao scena iz SF filma!

 

TAGOVIaudi bicikl dizajn japan karbonfiber luksuz novac ugljična vlakna

Komentiraj