Auto & Tech

Aside Banners

Augusta Brutale – Seks na dva kotača!

Ako pričamo o seksu na dva kotača, Idesh! redakcija bi rado prasnula jednu Agustu Brutale 910R. Bajk je čisti seks!

Piše , Objavljeno

Tvrtka MV Agusta svoj život započinje kao ogranak kuće Agusta koja se bavila zrakoplovnom industrijom, a koju je 1923. osnovao Giovanni Agusta. Nakon smrti oca, pogon ostaje u rukama žene i četvorice sinova od kojih dvojica, Vincenzo i Domenico krajem krajem Drugog svjetskog rata, davne 1945. u okolici Milana stvaraju poznatu MV Agustu. Razlog nastanka MV Aguste je proizvodnja jeftinog prijevoznog sredstva za ukomirano poslijeratno razdoblje, i zadržavanje radnika iz Aguste koji bi inače završili na cesti. Svoj prvi proizvod nazvali su Vespa 98, što je kasnije promijenjeno samo u “98” jer je ime Vespa prije njih posjedovao Piaggio.

Tvrtka je s vremenom rasla i počela proizvoditi jače motore da bi sve potpuno stalo 1971. kada je umro jedan od osnivača, Domenico Agusta. Legenda je ponovno zaživjela 1991. godine kada je Cagiva otkupila prava na njihovo ime, a nakon 2000. tvrtka MV Agusta bila je kao teniska loptica kojom su se nabacivale velike firme, pa je promijenila i nekoliko vlasnika. Tek 2006. njen većinski dio napokon biva otkupljen od strane jedne talijanske kompanije tako da se legenda vratila svojim korijenima.

Zvijer koju ćemo vam predstaviti u svijetu motocikala ima ugled kao i recimo Ferrari kod automobila. Serija nazvana Brutale naime nije stvorena kako bi direktno konkurirala multištancanim, i u ovom slučaju puno jeftinijim japanskim jurilicama, već nešto ekskluzivnijim imenima kao što je Ducati. Serija Brutale inače dolazi u dvije verzije, Brutale 750 i Brutale 910. Naravno mi se bacamo na ovu drugu, jaču verziju. MV Agusta Brutale 910R spada u klasu “naked” bajkova, a može se pohvaliti velikom dozom stila, rafiniranošću, najmodernijom tehnologijom i naravno kako i ime samo govori, brutalnim performansama.

MV Augusta Brutale 910R

MV Augusta Brutale 910R

Brutale 910R zamišljen je kao “motor za svaki dan” ali po potrebi se može pretvoriti u rasnog trkača i utopiti vas u navalama adrenalina. Tu se najviše ističu njegov kočioni sustav, ovjes i motor. Kočnice su posebne po tome što se izvedene iz poznatih Superbike i Moto GP grdosija, te ih je Brembo posebno razvio za MV Agustu. Ovjes je pak poseban po tome što ugošćuje najprestižnije dijelove tvrtke Marzocchi gdje se ističe posebna vilica sa širokom paletom podesivosti, prva takva ugrađena na serijski motor.

MV Agusta Brutale 910R pokretana je četverocilindričnim agregatom s 909 kubičnih centimetara obujma, 136 konja snage i 96 Nm okretnog momenta. Najveću snagu motor razvija na vrištećih 11 tisuća okretaja, dok je maksimalan moment dostupan pri osam tisuća okretaja. Za one zahtjevnije u opciji je i trkaći ispuh koji snagu povećava na 144 konjske snage. Osim što je vrlo ekonomičan, motor zadovoljava i najstrože zakone o emisijama štetnih tvari u atmosferu.

Zahvaljujući upotrebi i plemenitih materijala masa bajka i više je nego odlična i iznosi 185 kila što u omjeru sa konjažom dovodi do omjera od 0.72 konja po kili. Maksimalna brzina je 260 km/h i elektronski je ograničena. Cijena Auguste Brutale u Americi se kreće od 18 tisuća dolara pa nadalje.

TAGOVIaugusta MV brutale 910r motori

Komentiraj