Auto & Tech

BMW M3 CSL – cestovna psina

Svi smo čuli za BMW M3 i M5, malo manje njih je čulo za M3 CSL, odnosno M3 na steroidima. Sve redom vrhunski i brzi modeli, legende, ali...

Piše , Objavljeno

Pozor, svi patuljci i štrumfovi idemo prva rikverc treća u odvodni kanal, sklanjajte se u male gradske pukotine i uvucite se u udobnost vaše šubare jer stiže tata predator, vlasnik ceste po kojoj gmižete, ubojica srdela i inćuna, psina iz prve lige…

Svi smo čuli za BMW M3 i M5, malo manje njih je čulo za M3 CSL, odnosno M3 na steroidima. Sve redom vrhunski i brzi modeli, legende, ali…

Ali, jeste li čuli za krvoločnog mutanta koji je nedavno pobjegao iz laboratorija tvrtke G-Power i sada sprinta po cestama tražeći žrtve? G-Power je uzeo M3 CSL (e46) kao podlogu ovog fantastičnog projekta. Bio bi grijeh previše prčkati po vanjštini ovako ljepog automobila stoga je skoro i netaknut. Zamijenjene su tek felge i ovjes koji možete prilagoditi uvjetima na stazi / gradu.

Prava priča počinje ispod haube. Iako se tamo nalazio jedan od najboljih rednih šest cilindraša, obujma 3.2 litre i snage 360 ks to nije ni blizu zamišljenog cilja. Stoga je iz novog M5 isčupan V10 motor, obujma 5 litara sa 507 ks i stavljen ravno ispod haube trice. Dobiven je auto težak 1550 kg što je povećanje od 165 kg u odnosu na serijski CSL. Aha da, maaala sitnica. Motor je usput osnažen za 43ks pa ih sada ima točno 550 odnosno čak 190 više od serijskog CSL-a.

Na putu do stotke koji traje samo 4.2 sekunde, 580 Nm okretnog momenta pozabavit će se vašom kralježnicom, a mozak će vam pregoriti od kontradiktornih infomacija kada shvatite da ste nakon samo 11.6 sek već na 200 km/h i tako sve prema čak 335 km/h maksimalne brzine.

Eto, a sada neka pravila da nam ne ispadnete površni. Prvo: Budući da ovaj auto nije serijski, multi štancani primjerak, mogućnost da ga vidite na cesti jednaka je onoj da Paris Hilton ima IQ na razini sobne temperature, u biti da ga uopće ima, pa stoga dobro proučite slike da sutradan na cesti nebi uprli prstom u običnu tricu želeći fascinirati ekipu znanjem o autima jer ovaj auto nema veze sa mozgom a kamoli sa običnim bubregašem.

Drugo: Ovo je G-Power M3 CSL a ne ”čitao/la sam o nekom tamo bemveu”, nije ovo cd sa sevinim uradkom da ga ima na svakom ćošku. Znači niste čitali o nekoj mrak pili nego o koljačini žešćoj od Fredija.

TAGOVIauti bmw

Komentiraj