Dijamantni autić
Što kažete na auto u koji ne možete ni sjesti, a kamoli ga voziti, ne možete zbariti komada na stražnjem sjedalu, a još košta 140 tisuća baksa?

Kao odgovor na popularne Matchbox i Johnny Lightning autiće Mattel je prije točno četrdeset godina tržištu predstavio revolucionarni, mega uspješni brand HotWheels, da bi 1996. Mattel na kraju i kupio Matchbox.
Njihov prepoznatljivi “vatreni” logo dizajnirao je Rick Irons koji je u to vrijeme radio za Mattel. Zanimljivo je da su autići u početku rađeni u mjerilu 1:64 kako bi pasali na male trkaće staze koje su također bile u ponudi. No, 1970. pojavljuju se modeli i u mjerilu 1:43 (Gran Toros) koji su svoju publiku zadobili time što su bili replike bolida formule jedan, Nascar zvijeri i drugih.
Tvrtka je 40-tu obljetnicu rada proslavila zaista posebnim modelom, dostojnim HowWheels branda. Mattel se zaista isprsio i autić u mjerilu 1:64, izrađen od 18 karatnog bijelog zlata optočio s čak 2700 dijamanata teških 23 karata! Koliko se išlo u detalje govori i to da je motor autića također optočen dijamantima a kutijetina u kojoj je predstavljen također sadrži 40 bijelih, pogodite čega. Respect! Inače, netko je to morao i pažljivo izraditi. Točnije tim od 25 ljudi kojem je trebalo čak 600 sati rada da ga dovrše.