Gadgeti

Banner 300

GPS tržište je zasićeno – cijene padaju

Izgleda da su GPS uređaje nabavili svi kojima su trebali, pa se proizvođači novim kupcima udvaraju nižim cijenama.

Piše , Objavljeno

Prije svega par godina GPS nije trebao nikome, danas ih imaju svi. Za razliku od mobitela, GPSovi ne izlaze iz mode svaka dva mjeseca, ne razbijaju se tako često, a i sve je više besplatnih alternativa, kao što su GPS mobiteli u kombinaciji s Google maps. Garmin i Tom Tom dobili su neočekivanu konkurenciju u Nokiji, Sonyju i Googlu.

Najveći proizvođači navigacijskih uređaja u prvom kvartalu ove godine bilježe prosječan pad prodaje od 15 posto, i višestruki pad zarade, budući da su cijene uređaja smanjene.

Do 2010. godišnje će se prodavati 500 milijuna mobitela s GPS-om, za razliku od predviđenih 95 milijuna navigacijskih uređaja, predviđa se. Ipak, proizvođaču očekuju da će do tada barem 50 posto vozača htjeti čisti navigacijski uređaj, pa tu vide osiguranu egzistenciju u narednih pet godina. Trenutačno, u Europi navigacijski uređaj posjeduje 20 posto vozača.

TAGOVIgarmin gps tomtom tržište

Komentiraj