GPS tržište je zasićeno – cijene padaju
Izgleda da su GPS uređaje nabavili svi kojima su trebali, pa se proizvođači novim kupcima udvaraju nižim cijenama.

Prije svega par godina GPS nije trebao nikome, danas ih imaju svi. Za razliku od mobitela, GPSovi ne izlaze iz mode svaka dva mjeseca, ne razbijaju se tako često, a i sve je više besplatnih alternativa, kao što su GPS mobiteli u kombinaciji s Google maps. Garmin i Tom Tom dobili su neočekivanu konkurenciju u Nokiji, Sonyju i Googlu.
Najveći proizvođači navigacijskih uređaja u prvom kvartalu ove godine bilježe prosječan pad prodaje od 15 posto, i višestruki pad zarade, budući da su cijene uređaja smanjene.
Do 2010. godišnje će se prodavati 500 milijuna mobitela s GPS-om, za razliku od predviđenih 95 milijuna navigacijskih uređaja, predviđa se. Ipak, proizvođaču očekuju da će do tada barem 50 posto vozača htjeti čisti navigacijski uređaj, pa tu vide osiguranu egzistenciju u narednih pet godina. Trenutačno, u Europi navigacijski uređaj posjeduje 20 posto vozača.