Mix

Microsoft srušio rekorde i dao milijarde za Activision Blizzard. Što to znači za gejmere?

Festival svjetla u Sarajevu - 4
Festival svjetla u Sarajevu - 4 Foto: Boris Trogrančić
Prošlog tjedna nas je šokirala vijest koja se munjevito proširila Internetom. Microsoft kupuje Blizzard.

Tehnološki div najavio je kupnju izdavača videoigara Activision Blizzard za rekordnih 69 milijardi dolara. Ovaj sporazum bi Microsoftu dodijelio vlasništvo nad svjetski popularnim videoigrama kao što su Call of Duty, World of Warcraft, Overwatch, Storm, Diablo i Starcraft.

Čini se kako ova kupnja za Activision Blizzard nije mogla doći u bolje vrijeme. Tvrtka koja posluje od 1991. godine, bila je predmet ispitivanja i tužbi zbog brojnih navoda o diskriminaciji, seksualnom uznemiravanju i toksičnoj kulturi na radnom mjestu. Ugovor o transakciji još nije zgotovljen te će do tog trenutka obje tvrtke raditi odvojeno. Kada posao bude dovršen, nagađa se, prvi korak će biti stvaranje nove podružnice u tvrtki, Microsoft Gaming, koju će voditi ključni čovjek Xbox odjela Phil Spencer.

Što sve to točno znači za gamere koji su do sada uživali u Blizzardovim igrama na raznim platformama?

Ohrabrujući znak za sve obožavatelje Blizzarda dao je sam Microsoft u svojoj najavi rekavši kako su svjesni da se Blizzardove videoigre igraju na mnogim platformama te da planiraju nastaviti s tom praksom. U prijevodu to bi trebalo značiti da će Microsoft nastaviti izrađivati određene videoigre za PlayStation konzole, ali će također poneke zadržati kao dio ekskluzivnog sadržaja za Xbox. Nema bolje reklame za konzolu od vrhunske ekskluzivne igre.

Microsoft je najavio kako će Blizzard postati dio programa Game Pass koji trenutno ima 25 milijuna pretplatnika. Sa gotovo 400 milijuna aktivnih igrača ova će akvizicija učiniti Game Pass platformom s potencijalno najzanimljivijim i najraznovrsnijim sadržajem u gaming industriji.

Ova akvizicija uključuje i Candy Crush King, što Microsoftu pruža proboj na ogromno tržište mobilnih videoigara.

I za kraj- sudbina jednog zaposlenika oduševljava Internet, njega vjerojatno i ne baš.