Mix

Sony želi polovicu svojih igara izbaciti i za PC i za mobitele do 2025.

Sony PlayStation
Sony PlayStation Foto: Unsplash
U Sonyju očekuju da će se prodaja PC igara ove godine utrostručiti, prenosi The Verge.

Prema prezentaciji održanoj tijekom godišnjeg Dana investitora tvrtke, Sony planira otprilike polovicu svojih igara osposobiti za PC ili mobilne uređaje do 2025. godine.

Grafikon prikazan tijekom prezentacije sugerira da bi to bio veliki porast u odnosu na ovogodišnje izdanje, kada će otprilike četvrtina izdanja tvrtke biti na PC-u i mobilnim uređajima, dok će ostatak biti podijeljen između PlayStation 4 i PlayStation 5 konzola.

Sony je trenutno prisutan u vrlo uskom segmentu ukupnog tržišta softvera za igre, dok će širenjem na PC i mobilne uređaje te na live usluge – imati priliku biti prisutan gotovo svugdje. Tako je ovaj pothvat objasnio predsjednik Sony Interactive Entartainmenta, Jim Ryan, čije je komentare prenio Video Games Chronicle.

Sony PlayStation Grafikon Foto: Shotscreen Sonyjeve prezentacije

Ryan je dodao kako bi ulaganje u PC i mobilne uređaje moglo dovesti do značajnog rasta broja ljudi koji igraju Sony igre, koji uživaju u tim igrama i koji troše novac na te igre.

Sonyjeva prezentacija sugerira da tvrtka već ubire prednosti dovođenja naslova poput Horizon Zero Dawn, Days Gone i God of War na PC, s neto prodajom na platformi više nego utrostručenom – s 80 milijuna dolara prošle godine na predviđenih 300 milijuna dolara u 2022.

Sony je izrazio i svoje planovima o donošenju više naslova na PC; lansiranje PlayStation PC brenda, pa čak i o dovođenju PC port developera u PlayStation Studios.

Sony PlayStation Rast u Sonyjevim prihodima od PC portova Foto: Screenshot Sony prezentacije

Što se tiče mobilne strane, Video Games Chronicle prošle je godine izvijestio kako je Sony angažirao bivšeg content voditelja Apple Arcadea, Nicolu Sebastianija. On je bio prvi od nekoliko novih zaposlenika koji su se pridružili PlayStation Studios kako bi se usredotočili na mobilne uređaje.

U slajdovima, tvrtka je navela da planira izdati mobilne igre na nekoliko različitih načina, uključujući zajednički razvoj naslova s ​​postojećim mobilnim programerima, kao i uspostavljanje vlastite mreže studija.

Osim računala i mobitela, Sonyjeva prezentacija ponudila je više detalja o njihovim ambicijama za igre uživo.

Do 2025. planiraju imati 12 franšiza za live service igre (LSG), u odnosu na jednu prošlogodišnju i tri ovogodišnje.

To sugerira da Sony ima dvije nenajavljene LSG u razvoju za izdavanje u svojoj fiskalnoj godini 2022. Još su ranije izjavili da planiraju lansirati preko 10 takvih igara do ožujka 2026. godine.

Konačno, tvrtka kaže da želi proširiti korištenje svog IP-a van igranja igara, a kao ključne primjere koristila je nedavni film Uncharted i nadolazeću HBO seriju temeljenu na The Last of Us.

U svom su završnom slajdu zaključili kako se nadaju transformirati trenutačni PlayStationov pristup usredotočen na konzole, u budućnost gdje se veliki elementi njihove zajednice protežu izvan svijeta klasičnih konzola.