Internet

Aside Banners

Amazon ima službeni Tumblr. I ispunjen je pizzom, jednorozima i mačkama

Piše , Objavljeno

Prvo što ćete primijetiti kada otvorite Amazonov službeni Tumblr je ooogroman gif koji mijenja osnovne Amazon boje i izaziva napadaje kod ljudi brže nego Pikachuov šok električnom munjom. Ako imate ikakvih problema s bljeskajućim sadržajima, preskočite ovaj blogić.

Da je banner barem samo ovakav...

Da je banner barem samo ovakav…

Nakon što uspješno zaobiđete banner, vidjet ćete hrpu čudnih i zanimljivih stvari koje bi se trebale svidjeti svima. Duhovite, simpatične stvarčice koje bi svatko volio dobiti na poklon, ali bi super rijetko zapravo koristio te stvarčice.

Što se zapravo događa?
Amazon želi prodati masu stvari ljudima opsjednutima internet fenomenima i to pomoću Tumblra, svojevrsnog internetskog fenomena, društvene mreže koju je Yahoo otkupio za 1.1 milijardu dolara.

Screenshot_17

Ninja si kornjača ili samo običan čovjek koji previše voli pizzu? Ubij oko na ovom jastuku.

Ističe se kako su ciljana skupina “millenialsi” – ljudi rođeni između 1980. godine i ranih 2000-ih. Jer što nas više pokreće na akciju nego skrolanje miša na Amazonu i društvenim mrežama?

Screenshot_15

Jer svaka mačka želi biti jednorog.

Screenshot_16

Ima tu već spomenute pizze i mačaka, ali naći ćete i slaninu, smiješne ploče s natpisima, četku za kosu u koju možete ubaciti iPhone (eto tako)…

Moramo priznati da nas podsjeća na onaj dućan u kvartu gdje možete kupiti umjetno govno, hrkomlat i umjetne žvake koje pričepe prst svakome tko ih poželi uzeti. Nismo pretjerano oduševljeni, ali sasvim je sigurno da će ovakva strategija na jednom uspješnom kanalu kao što je Tumblr donijeti poboljšanu prodaju ovih artikala.

Screenshot_6

Screenshot_8

Screenshot_5

TAGOVIamazon d društvene mreže eBay s shopping tumblr

Komentiraj