Mix

Netflix pokušava ublažiti pad zarade uvođenjem reklama, ali i onim čega se najviše bojimo

Neflix uvodi novu razinu pretplate
Neflix uvodi novu razinu pretplate Foto: Folder.hr
Nedavni izvještaj Netflixovih financija pokazao je najznačajniji pad zarade u povijesti ove streaming platforme, a sada su se vlasnici dosjetili da bi problem mogli riješiti uvođenjem reklama. U najmanju ruku čudna odluka, obzirom da je Netflix postao popularan upravo zbog toga što svoje gledatelje nije maltretirao reklamama usred filmova i serija.

Netflix bi do kraja godine tako mogao predstaviti novu nižu razinu pretplate s reklamama, što je raniji rok nego što je prvobitno naznačeno. U obavijesti koju su vlasnici poslali zaposlenicima Netflixa objasnili su da im je cilj uvesti reklamnu razinu razreda pretplate u posljednja tri mjeseca u godini. Također se navodi da Netflix planira početi sa suzbijanjem dijeljenja lozinki među svojom bazom pretplatnika otprilike u isto vrijeme, što je već ranije bilo najavljeno. Toga se najviše bojimo, zasad nam odgovara ovo “obiteljsko” dijeljenje lozinki i računa.

Suočen sa značajnim poslovnim izazovima Netflix je očito podlegao pritisku reklamnog profita. Objavljujući zaradu u prvom tromjesečju ove godine, Netflix je iznio podatak da je izgubio 200 tisuća pretplatnika u prva tri mjeseca ove godine. Da stvari budu još gore po Netflix, po projekcijama i trendu očekuje se da će izgubiti još dva milijuna pretplatnika u mjesecima koji dolaze. Od objave gubitka pretplatnika, cijene dionica Netflixa naglo su pale, a investitori su stali sa ulaganjima.

Neki od razloga koje mi vidimo je pad kvalitete originalnog sadržaja, a sigurno nije ni pomoglo pojavljivanje desetak većih streaming igrača na tržištu koji se bore za svakog korisnika.

Stvari ne izgledaju dobro za ovog streaming diva. Čini se kako će morati ubaciti u petu brzinu sa izradom dokumentarca o parnici Johnny Deppa i Amber Heard jer im sada treba veliki hit kako bi se oporavili.