Internet

No more sisas and guzicas

Aside Banners

Playboy više nije Playboy! Nema više golih zečica

Piše , Objavljeno

Dobro ste pročitali. U Playboyu više nećemo moći vidjeti grudi i stražnjice. Pa zašto? Naš život više nema smisla!

Ovakve dame odsad samo u odjeći. Sva sreća i grudnjaci su odjeća. Izvor fotke: Wikimedia Commons

Ovakve dame odsad samo u odjeći. Sva sreća i grudnjaci su odjeća. Izvor fotke: Wikimedia Commons

Ah Playboy. Teta na Tisku je mislila da su nas stariji dječaci poslali po to izdanje Playboya s crvenokosom spasiteljicom iz Baywatcha Angelicom Bridges na naslovnici, a zapravo smo htjeli časopis samo za sebe. Ondje smo prvi put saznali za Lamborghini Murcielago. I vidjeli riđe stidne dlačice. Ah sjećanja. I baš taj Playboy je odlučio uskratiti divna sjećanja milijunima dječaka diljem svijeta.

Zvuči kao prvotravanjska šala, ali jedan pogled kroz prozor (ili na kalendar) nam jasno daje do znanja da nije proljeće. Playboy više neće fotkati gole djevojke i žene. Prema izvještaju New York Timesa, Cory Jones, glavni urednik Playboya, sastao se prošli mjesec s vječnim Hugh Hefnerom u Playboy palači. A gdje drugdje? Da mi živimo u Playboy palači, ne bismo ni mi išli nigdje, ljudi bi dolazili na sastanke tamo. Ondje su raspravljali o budućnosti časopisa koji je pretvorio seks u sveprisutnu pojavu. Zaključak nas je zgrozio – Playboy će odjenuti svoje zečice.

U ožujku iduće godine ide redizajn, a tiskano izdanje će prikazivati žene u provokativnim pozama, ali ništa od intimnih dijelova tijela. Navodno ciljaju na profesionalne verzije izazovnih Instagram fotki. Ne možeš pobjeći od tog Instagrama nikud. Ali hej – barem će velik broj Playboy fotki napokon moći osvanuti na Instagramu.

“Sada ste udaljeni samo jedan klik od svakog mogućeg seksualnog čina. Potpuno besplatno. Tako da je sada to potpuno passé.” Scott Flanders, izvršni urednik

Svi imamo smartphone, a i pristup pornografskom sadržaju. Časopisi kao što su Playboy više ne mogu šokirati publiku, a izgubili su i komercijalnu i kulturalnu važnost. Smatraju kako će im ovaj zaokret pomoći u ponovnom stjecanju tih kvaliteta.

Web stranica je još u kolovozu prošle godine prekrižila golotinju, a broj korisnika je narastao sa 4 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno na 16 milijuna. Što će reći – Playboy je postao SFW, ne morate više na poslu ili u školi sakrivati da čitate Playboy.

40 posto prihoda Playboy uzima zahvaljujući licenciranju svog branda i logotipa po svijetu, ponajviše za kinesko tržište gdje časopis čak i nije dostupan. Smatraju kako golotinja narušava poslovne odnose i da je ovo dobra odluka i za njihove poslovne partnere. Znate te poslovne partnere koje proizvode Playboy gel za tuširanje koji ste kupili u kineskom shopu? E za njih.

Playboy logo je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svijetu, uz one Applea i Nikea, a čini nam se kako ćemo ga češće vidimo u obliku tetovaža od Applea i Nikea. Ovim redizajnom tiskanog i web izdanja, Playboy je izabrao konkurenciju, “mlađe” medijske kuće kao što je Vice, ali su savršeno podboli Vajsovce rečenicom kako “Playboy ipak cilja na muškarce koji imaju posao”.

Playboy ipak nisu samo guzice i sise, Playboy je tiskao priče Margaret Atwood i nesuđenog Nobelovca Harukija Murakamija, a odradili su intervjue s Malcolm X-om, Vladimirom Nabokovim, Martin Luther Kingom i bivšim američkim predsjednikom Jimmy Carterom. Na naslovnici su bile Madonna, Sharon Stone i Naomi Campbell na vrhuncu slave. Ne možete reći da Playboy nije uvijek aktualan i relevantan.

Nisu još sigurni hoće li zadržati duplericu. Morate! Duplerica JEST Playboy.

“Nemojte me krivo shvatiti, dvanaestogodišnji ja je razočaran u sadašnjeg ja, ali ovo je ono što moramo napraviti.” Cory Jones, glavni urednik Playboya

TAGOVIguzice hugh hefner playboy pornografija sise zečice

Komentiraj