Luksuz na dva kotača
Jaguar XF i XK dobili su tretman uljepšavanja
Jaguar je 'ušminkao' dva svoja modela i predstavio ih svijetu na newyorkškom Auto Showu. Jaguar XF i XK sportski coupé osvježeni su vizualno i tehnički.

Jaguar XF

Jaguar XF 2012
Redizajnirani XF izgledom prednjeg i stražnjeg kraja podsjećat će na Jaguar XJ, a najveće promjene nalaze se ispod haube. Zahvaljujući inovativnoj Stop/Start tehnologiji, koja gasi automobil čim se zaustavi, novi će XF odlikovati smanjena potrošnja i emisija CO2. Model AJ-i4D imat će potrošnju goriva od svega 5,4 litre na 100 kilometara, pa će i vlasnici Jaguara moći manje brinuti zbog cijena benzina.

Jaguar XFR 2012
Naravno, Jaguar ne bi bio to što jest, kada veliki naglasak ne bi bio stavljen na dizajn i opremljenost. Novi XF donosi nove alu naplatke, nove boje, osvježenu unutrašnjost, a kupci će moći odabrati moćni sustav ozvučenja Bowers & Wilkins snage 1200 W.
‘XF odmah je prepoznat kao prava Jaguar limuzina. Snažan je i elegantan s naslijeđenim sportskim duhom u dizajnu. Za posljednju inačicu malo smo unaprijedili i poboljšali performanse kako bi model XF učinili vizualno najdinamičnijim vozilom u klasi.” Ian Callum, Direktor dizajna, Jaguar Cars.
Jaguar XK

Jaguar XK kabriolet 2012
Jaguar je predstavio izgled XK coupéa i kabrioleta, te redizajniranog XKR modela. Redizajnirani su prednji i zadnji kraj modela XK, prednja svijetla su tanja i opremljena novom inteligentnom LED tehnologijom, a prednja ovalna rešetka dobila je kromirani obrub.
Novi XKR-S najsnažniji je cestovni automobil u Jaguarovoj ponudi. Zahvaljujući izmjenama ispod haube, snaga i okretni moment povećani su na 500 PS i 680 Nm, pa XKR-S sada ubrzava do 100 kilometara na sat za svega 4,4 sekunde, a tvornički postavljeno ograničenje ne dozvoljava mu da razvije brzinu veću od 300 kilometara na sat. Kao da to nije dovoljno!

Jaguar XKR 2012
“XKR-S utjelovljuje sve ono što jedan Jaguar mora biti; pouzdan, precizan i uzbudljiv, kako u vožnji prema kući tako i na stazi Nürburgring. Odaziv je maksimalno povećan kako bi automobil bio bolje povezan s vozačem i kako bi vozač osjetio kako on zakreće, upravlja, staje i kreće.” Mike Cross, Glavni inženjer odjela za konstruiranje vozila.