Najboljih sedam/07 automobila
Kada se radi o automobilima, 2007. godina bila je iznimno plodna. Idesh! je za vas izabrao najbolje automobile u 2007. godini koji su vrijedni svake sekunde vaše pažnje i divljenja.

07. Fiat 500
Legenda se vratila! Popularni fićo dobio je svog dugo očekivanog nasljednika kojem je, iako je tek stiže na tržište, već osiguran ogroman uspjeh. Nećemo spominjat cijenu, nije zaslužio da se priča o tome. On je retro zvijezda i malo dizajnersko čudo koje će laganini poharati europu svojom famoznom karizmom. Za sada ga pokreću benzinski motori sa 69 i 100 konja te dizelski sa 75 konja. Osim gomile opreme tu su i dodaci poput USB priključka, mp3 player te bluetooth kako bi se urbana mladež osjećala kao kod kuće. Inače, za hrvatsko tržište je spremno točno 500 “fićeka”.
06. Aston Martin V8 Vantage
Od nekoliko novih Astona koji se se pojavili prošle godine teško je izabrati jedan i izdvojiti ga. Svi su oni reprezentativni primjerci ljepote, performansi i stila. Iako jako zeznut zadatak, ipak smo uspjeli odabrati jedan i predstaviti vam ga iz razloga što uprava Aston Martina planira većinu prodaje zasnivati upravo na njemu. Model V8 Vantage pokretan je 4.3 litrenim V8 motorom sa 380 konjskih snaga i može potegnuti oko 280 km/h. Ubrzanje do stotke je impresivno i iznosi samo 4.9 sekundi. No kome je bitno ubrzanje kada se nalazi u najljepšoj unutrašnjosti na planeti. Naravno, za oko nam je zapela i malo nabrijanija verzija.
05. MINI Clubman
Novi retro Mini odavno je prigrabio mnoge simpatije, nagrade, a bome i tržište. Sada je došao red na njegovu najnoviju izvedenicu – Clubmana. Ne želimo reći da je to karavan jer to zvuči nekako posprdno. I Clubman je kao regularni Mini, sredstvo za isticanje, šminku i gušt, a ne za pretrpavanje prtljagom. Glavni aduti su mu inovacije na polju fleksibilne unutrašnjosti te mogućnosti personalizacije pomoću raznih kombinacija boja, tkanina i kože. Pokreću ga benzinski motori snage 120 i 175 konja, te dizelski sa 110 konjskih snaga. U njegov velikih uspjeh nitko ne sumnja.
04. Porsche 911 GT2
Porscheova 911-ica u opasno nadopingiranom stanju. Tako bi se mogao opisati model GT2. Sa svojih 530 konja koje prenosi samo na stražnje kotače ovo čudovište treba znati i ukrotiti. Zakucajte papučicu gasa u pod i za samo 3.7 sekundi ste na 100 km/h. Nastavite tim tempom i za manje od deset sekundi ste već na 200 km/h, a ako želite dalje samo izvolite. Ubrzanje ove zvijeri osloboditi će ogromne količine adrenalina u vašem tijelu koje vam neće dati mira sve do fantastičnih 329 km/h! Nevjerojtna ubrzanja ne bi puno vrijedila da se ne možete nekako i zaustaviti. Zato su tu Porscheove keramičke kočnice koje su konzistentne pri velikim zagrijavanjima i visokim radnim temperaturama.
03. Audi R8
Audi je sa modelom R8 pogodio, kako bi se reklo:”U sridu”. Jedan od najvećih automobilskih hitova ove godine može se podičiti V8 motorom sa 4.2 litre obujma smještenim iza sjedala kao bi se dobio što bolji raspored težine i vrhunska vozna svojstva. Put do stotke, uz zdušnu pomoć Quattra, poznatog Audijevog pogona na sve kotače, traje samo 4.2 sekunde a maksimalna brzina iznosi čak 301 km/h. Poput Europljana, niti Hrvati nisu imuni na fensi dizajn i vrhunske performanse ove bebe. U Hrvatskoj mu prodaja ide jako dobro.
02. BMW M3
Budući da se konkurencija ne šali, BMW je odlučio u novi revolucionarni M3, nakon 15 godina legendarnog motora sa šest cilindara poredanih u redu, ubaciti nešto jače, pa je tako unutra završio 4 litreni V8 motor sa 420 konja. M3 je oduvijek poznat po vrištećem motoru i fantastičnom ubrzanju pa ni ovaj model nije iznimka. Motor se vrti do 8400 okretaja, a švabu potjera do stotke za samo 4.8 sekundi i do elektronski ograničene brzine od 250 km/h. Vrhunski materijali iznutra i izvana, karizma i performanse oduvijek su glavni aduti ove legende.
01. Nissan GT-R
Jedan od najiščekivanijih automobila ikada stigao je u najubojitijem mogućem izdanju. Sa čak 480 konja, ubrzanjem do stotke manjim od 3.5 sekundi, brzinama preko 300 km/h, najsofisticiranijem pogonu na četiri kotača na svijetu, vrhunskom ergonomijom unutrašnjosti i skoro duplo manjom cijenom od konkurencije, Nissan GT-R nije ništa drugo nego ubojica među automobilima i definitivni broj jedan u 2007. godini.