Brutalno snažan unikat
Koliko je talijanska tvrtka Faralli & Mazzanti ponosna na ovaj automobil govori i podatak da će njegova proizvodnja biti ograničena na samo nekoliko primjeraka.

Tvrtka Faralli & Mazzanti nastala je šezdesetih godina prošlog stoljeća. Njen osnivač Antonio Faralli bio je strastveni ljubitelj sportskih automobila dok se Rossello Mazzanti pridružio kući kao vrhunski lakirer. Prvi proizvodi ove tvrtke bili su razni sportski automobili da bi se nakon toga bavili i restauracijom starih klasika. Obnavljanje starih automobila bio je pun pogodak i vremenom su se etablirali kao jedni od najpoznatijih na tom području.
Ono što je posebno kod njihovih automobila način je izrade pri kojem se ne koriste čuda moderne tehnologije, niti računala niti hig-tech mehanizacija što svaki primjerak čini jedinstvenim.
Kao što se i iz imena može vidjeti ova zvijer će biti pokretana i zvjerskim V12 motorima i to u tri različite verzije. Prva i najslabija verzija V12 motora ima “samo” šest litara obujma i 450 konja. Slijedeća varijanta dvanaestcilindričnog motora imati će 7.1 litru obujma i 520 konja dok ona najbrutalnija verzija ima čak 7.5 litara obujma i razvija brutalnih 600 konja. Podatke o brzini i ubrzanjima nisu objavili.
S obzirom na činjenicu da se auti proizvode ručno, da pršte od snage i da će Vulca S biti proizvedena u samo deset (!!!) komada cijena odlazi u nebesa, a gdje bi drugdje.
Najslabiji model starta sa cijenom od 280 tisuća eura, slijedi ga srednji model sa 320 tisuća eura dok će onaj najjači koštati čak 340 tisuća eura. Obzirom na ljepotu, snagu i činjenicu da se njeni budući vlasnici vrlo vjerojatno nikada neće mimoići na cesti ide u prilog tome da će ova strogo ograničena edicija sigurno biti rasprodana dok si reko’ keks.