Fit & Zdravlje

get fit

Banner 300

Izgubio je 50 kilograma, a sada je osobni trener – 6 savjeta koji zlata vrijede

Piše , Objavljeno

Izvor: Youtube Screenshot

Jackson Desjardins ima iskustva s gubljenjem neželjene tjelesne težine. Na početku svog fitness puta je izgubio 50 kilograma. Na svom Youtube kanalu je podijelio savjete koji mogu pomoći svima koji žele ostvariti sličan cilj – bez obzira radilo se o neželjenih 5 kilograma ili 50. Ništa od ovog nije znanstvena fantastika, nema brzih rješenja, ali je nešto što MORAŠ napraviti. Nema preskakanja stepenica, zapravo je jednostavno, samo treba volje i vremena.

Promijeni prehranu, nađi hranu koja ti odgovara

Desjardins je istaknuo kako mu je u početku bilo teško ostati u kalorijskom deficitu. “Nisam znao što su kalorije. Vrlo je jednostavno, trebamo biti svjesni kalorija i birati hranu koja ima manje kalorija, ali ima isti okus… Tako će gubitak masnih naslaga biti lakši jer ćete i dalje uživati u hrani”.

Tekuće kalorije VAN

“Prestao sam piti kalorije” je vrlo važna rečenica koju je Desjardins izgovorio, a koju bismo trebali i svi izgovarati. Od dodataka kavi preko gaziranih sokova pa sve do cijeđenih sokova koji također sadrže puno kalorija – sve to treba izbjegavati. Naravno da je u redu počastiti se s vremena na vrijeme, ali svaki dan piti kavu sa mlijekom, šećerom i sirupom od karamele, uz ručak gazirani sok, a navečer pivo s dečkima? Neće proći. To su kalorije koje se često zaborave pa je bolje izbjegavati ih.

.

Redovita fizička aktivnost

“Nije bilo pregovora oko svakodnevnog pokreta. Ne moraš svaki dan u teretanu, ali možeš u dugačku šetnju, neki oblik kardija, štogod ti se sviđa, samo se kreći… Odlična je navika, ne samo zbog kalorija već i zbog utjecaja na mentalno zdravlje.”

Radi ono što voliš, ne vrijedi ti odraditi ubitačan trening ako ćeš nakon njega ležati idućih par dana.

Postavi ciljeve

Poglavito one kratkoročne.

“Gubitak težine može biti zastrašujuć, pogotovo jer ne vidiš rezultate po nekoliko mjeseci. Postavljanje kratkoročnih ciljeva će te motivirati bez obzira trebaš li izgubiti par kilograma ili poprilično.”

Što to znači? Nemoj se odmah predbilježiti za -20 kilograma na sadašnju računicu. Komad po komad, makar i po 2 kilograma. Vidjet ćeš da će te motivirati za dalje.

Pij više vode

Ovo ide ruku pod ruku s “tekuće kalorije VAN”. Zbog zdravlja moraš piti puno vode. Kad nemaš dovoljno vode u organizmu, često pomiješaš signale pa misliš da je glad u pitanju, nerijetko posegneš i za grickalicama. Dovoljna količina vode će ti pomoći i s osjećajem sitosti.

.

Prilagodi svoju ideju sebe

“Ovo mora postati dijelom tvog identiteta.”

Moraš ići u teretanu jer je to dio tvog životnog stila, a ne zato što pokušavaš izgubiti neželjene kilograme. Što kad izgubiš kilograme? Hoćeš li prestati ići u teretanu? Hoćeš li prestati sa svim zdravim navikama koje su stečene putem? Tu se težina vraća.

Ako želiš pogledati cijeli video, možeš to OVDJE.