Prehrana

pusti bablje znanje

Banner 300

Što je “najfit čovjek u povijesti” jeo svaki dan kako bi dominirao svijetom CrossFita?

Piše , Objavljeno

Izvor: Youtube Screenshot

Prije svega disclaimer. “Najfit čovjek u povijesti” je Mat Fraser i on je proglašavan takvim za specifičnu upotrebu fitnessa – onu u svijetu CrossFita. Tko može reći da Michael Jordan nije bio najfit? Ili LeBron James – ako se gledaju neki drugi parametri? Ili The Mountain? Ili Cristiano Ronaldo? Sve su to različite vrste fizičke spreme, ali u ovom članku pratimo samo Frasera.

Nakon što se peterostruki prvak CrossFit Gamesa umirovio, sve više se saznaje o njegovoj prehrani i treningu. Sada kada nema šanse da mu konkurenti pokradu režime.

U razgovoru sa svojom nutricionistkinjom Sammy Moniz, Fraser je otkrio neke svoje navike koje su mu pomogle u pripremama za CrossFit games.

“Mrzio sam jesti pravu hranu za doručak. Mrzim doručkovati. Mrzim.”

Iako je mrzio doručak, bilo mu je jasno da mu treba energije za dan i kalorija kako bi mišići imali energiju na raspolaganju. Kasnije je u razgovoru otkrio kako je za doručak jeo jogurt s granolom i bobičastim voćem, uz jaku kavu.

Ovo je jeo prije prvog treninga, a nakon prvog treninga bi pojeo drugi obrok. Zdjelu jagoda s krem-sirom na pecivu, s kajganom i slaninom.

Nakon ovog bi uslijedio drugi trening, a tijekom treninga bi jeo Snickers i voće, a pio bi Gatorade i proteinskog šejka s 50 grama proteina.

Treći obrok u danu se sastojao od tostiranog sendviča s avokadom, piletinom ili puretinom. Uz sendvič bi pojeo i zdjelu narezanih jabuka. Očito je da mu je voće važan dio prehrane. Ovo su već dvije zdjele voća + sve ovo voće koje gricka sa strane kroz dan.

Nakon trećeg obroka stiže i treći trening. Dap. Zato je najfit čovjek na svijetu. Treći trening je bio kardio-trening. Nakon treninga bi došao doma, uskočio u saunu pa u tuš, a večera bi bila oko 19 sati.

Što je bilo za večeru? Kaže Moniz u Fraserovo ime “Divovski tanjur hrane.”

To već ima smisla, sve ovo dosad nam djeluje sitno za količinu rada kroz dan.

“Odrezak, povrće i škrob. Škrob je uglavnom planina napravljena od bijele riže.”

U krevetu je do 22 sata, ali često se ustane po još malo piletine ili proteinsku pločicu.

“Zacrtano mi je u glavi da ne mogu spavati praznog želuca. Pun trbuh mi pomaže zaspati.”

Ovo je još jedan glas protiv teorije da ne smiješ jesti prije spavanja. To su uglavnom neinformirane horor priče za malu djecu kada tijekom noći hrana dobije dodatnih 5000 kalorija i sigurno ćeš se udebljati ako pojedeš išta iza 20 sati.

Naravno, Fraser je opako odrađivao svoje treninge pa si ovo može dopustiti kad god poželi, ne proglase te najboljim u povijesti sporta ako zabušavaš.

Ako želiš pogledati čitav razgovor između Moniz i Frasera – link ispod ti je prijatelj.

TAGOVIcrossfit mat fraser prehrana trening