Trening

uozbilji se

10 svetih zapovijedi ako prvi put krećeš u teretanu koje su se napokon otvorile!

Piše , Objavljeno

Izvor: Shutterstock

Svi smo nekoć bili početnici koji rade početničke greške, ali nema ništa tužnije od likova koji se godinama bave nekom disciplinom i još uvijek rade početničke greške. Mjesto na kojem će te takvi likovi najviše ubosti u oči je svakako teretana. Koje su bile zatvorene do danas, ali evo – došlo je vrijeme i da tomu dođe kraj. Napokon se možeš opet posvetiti svojim gainsima i gunsima. Ako nisi dosad kročio u teretanu, ili ako ustaješ svako jutro na lijevu nogu pa misliš da ti je svijet dužan nešto – evo kako se treba ponašati u teretani.

Vrati utege na mjesto

Prva stvar koju moraš uvijek napraviti je vratiti utege na mjesto. Da, znamo da ima likova koji ostave olimpijsku šipku i 120 kilograma utega na njoj nasred teretane, a ti misliš da će se vratiti, a oni to nikad ne naprave. To ti ne daje izgovor da ti budeš taj lik. Vrati sve na mjesto i već si na pola puta do tog da ne budeš onaj lik kojeg svi u teretani mrze iako ga ne poznaju.

Ostavi ego izvan teretane.

Najbrži put do ozljeda je postati žrtva vlastitog ega. Prolazi zgodna cura i odmah dodaješ ploče od 20 kilograma sa svake strane? Skužiš da lik pored tebe diže 120 u benču pa moraš i ti? Ne treba ti to u životu. Svi su nekad bili početnici, svi su nekad dizali smiješne težine. Uostalom, vjerojatno te nitko ne gleda, svi su zauzeti svojim odrazom u ogledalu.

Ne želiš tuđe mišiće.

Nemoj tražiti uzore po lokalnoj teretani. Ne znaš kako ti ljudi jedu i što sve rade da tako izgledaju. Posveti se sebi, gledaj u svoju šipku i u svoj tanjur.

Otuširaj se i ne zaboravi dezodorans

Ovo je pravilo i za samu teretanu i za poslije teretane. Ne želiš biti smrdljivko u moru ljudi.

Podijeli opremu

Nemoj napraviti superset gdje ćeš zauzeti pola teretane. Podijeli opremu s ljudima, nemoj se zakucati na jednu spravu i tamo provesti čitavu vječnost. Pogotovo ako skrolaš između serija vježbi. Ili gledaš serije između serija vježbi. Što nas dovodi do…

Nemoj skrolati!

Pogotovo u ovim pandemičnim vremenima trebaš ciljati da što kraće budeš u teretani. Zbog svoje sigurnosti, tuđe sigurnosti, a i vjerojatno vani netko čeka da ti izađeš da može ući na trening. I mi smo nekoć znali skrolati, skužili smo da nam pauze između serija znaju biti po 6, 7 minuta. Ne želiš takav rad, to nije rad. Možeš bolje od toga. Prouči što želiš raditi, koji ti je cilj i planiraj odmore između serija sukladno tome. Kako god bilo, nemaš vremena za skrolanje. Bar ako si došao raditi, a ne slikati se.

Pomozi susjedima

Ne boj se kontakta u teretani, ako vidiš da nekom treba pomoć, da je zapeo ili da je nešto srušio – uskoči.

Ne preskači leg day

Da znamo da vježbe za noge nisu pretjerano seksi i da su zapravo sinonim za mrcvarenje, ali tako ćeš izgraditi moćnu osovinu na kojoj se krećeš kroz život. Plus – veliki mišići znače brži metabolizam i više zahtjeva za energijom.

Prestani voditi ljubav sa sobom u zrcalu

Uvijek je očito. Nemoj to raditi. Svi te vide. Svima je neugodno.

Poštuj klupu i ostale sprave

Sve pobriši, prije vježbanja prekrij spravu ručnikom, nitko ne želi tvoj znoj bez obzira koliko si sebi dobar.

TAGOVIfitness gym teretana wellness zdravlje