Fit & Zdravlje

jednostavno je

Banner 300

Zlatno pravilo koje će ti pomoći da vježbaš – prvo redovitije, a onda redovito

Piše , Objavljeno

Izvor: Youtube Screenshot

Razumljivo je da imaš problema s održavanjem konzistetnih treninga – kakvi god oni bili. Kardio, utezi, sprave, grupni treninzi… Život nas nekad snađe i nekad je stvarno teško odraditi trening. Uleti ti iznenadni poziv koji moraš hitno riješiti? Moraš u kupnju namirnica jer djevojka ne može? Zabindžao si Netflix i teško ti se pokrenuti? Lakše je samo propustiti trening.

I to nije problem.

Kako mislimo “to nije problem”?

Od jednog propuštenog treninga ti neće ništa biti. Nisi puno izgubio. Čak štoviše – bolje je riješiti neke stvari koje su hitnije pa posvetiti se treningu kasnije kad za to imaš kapacitet.

Nema smisla razbijati glavu i predbacivati si da si smeće od osobe jer si fejlao ovaj put. To najčešće završi tako da ćeš zbog predbacivanja preskočiti i idući trening pa si još malo predbacivati i onda ćeš samo prestati s treningom na par tjedana ili mjeseci. Ne treba ti to.

Zagrli sam sebe (figurativno, a možeš i doslovno) i budi si prijatelj. Ne moraš ni gladovati da se kazniš ili idući dan otrčati maraton da nadoknadiš.

Idući put samo primijeni jedno jako važno pravilo.

Pravilo se zove “nikad dvaput zaredom”.

Možeš ga primijeniti na širok spektar situacija, ali za tjelovježbu je vrlo važno i primjenjivo.

Nema preskakanja treninga dvaput zaredom. Jednom je okej, ali dvaput zaredom je već stvaranje navike i prihvaćanja svojih propusta. Ne budi taj lik. Propušteni trening nadoknadi tako da ćeš odraditi idući. Važna je konzistencija. Ako dovoljno puta NE preskočiš trening, rezultati ti se smiješe.

Ovo pravilo možeš primijeniti i na kalorično-bogate obroke. U redu je pojesti pizzu ili sladoled, ali nemoj da ti idući obrok bude isto tako kalorično visokih vrijednosti.

Zapamti. Nikad dvaput zaredom. I bit ćeš okej.

TAGOVIhrana kardio teretana trening zdravlje