Samo za najhrabrije
Burger King izbacuje ekskluzivni parfem samo za najveće ljubitelje fast fooda

Možda do sada i nismo pretjerano mnogo razmišljali o tome, ali zasigurno postoji tržište koje bi voljelo mirisati na svoj omiljeni fast food obrok. Burger King ga je odlučio pokriti!
Dobrodošli u Japan, zemlju u kojoj ćete moći probati najneobičniju i najbizarniju hranu na svijetu i uživati u stvarima koje bi mi zapadnjaci ismijali ili zabranili. Primjerice, tamošnja franšiza Burger Kinga svojim vjernim kupcima nudi ekskluzivni i limitirani parfem nazvan Flame-Grilled koji (možda) miriši na najpoznatiji proizvod ovog fast food lanca, Whooper! Svaki će kupac ovog burgera za 5 000 jena (300 kuna) uz njega dobiti i spomenuti parfem, a ponuda kreće od 1. travnja u 10:30 sati u svakom japanskom Burger Kingu. Ček, ček… 1. travnja, 1. april… je li ovo sve samo vrlo loša i nimalo smiješna spačka?
Čini se da ne, iako je 1. april zapravo korijen cijele priče. Naime, na japanskom se riječ “whooper” može prevesti i kao “laž” pa su spretni ljudi iz Burger King marketinga odlučili iskoristiti to kao fora promociju. Štoviše, taj su datum službeno registrirali kao Dan Whoopera, a iako ne sumnjamo da svoje mjesto dijeli s još 20-ak drugih proizvoljnih “blagdana” koji se slave taj dan, moramo priznati kako je ideja fora. Ni približno kao mogućnost da ozbiljni ljudi u smokinzima (kako sugerira plakat) hodaju po poslovnim sastancima i sklapaju multimilijunske poslove mirišući na hamburger, ali ipak fora!