Mitski McWhopper
Burger King želi zakopati ratnu sjekiru s McDonald’som i svijetu podariti McWhopper

Najveće rivalstvo u svijetu brze hrane se umalo pretvorilo u prekrasnu priču o pomirenju i razumijevanju, ali fasada je uskoro pala, a lova se još jednom pokazala kao glavni faktor u svemu!
Put u pakao je popločen dobrim namjerama, a izgleda kako su upravo to pomislili u McDonald’su kada im je na stol stigao prijedlog ljutih rivala iz Burger Kinga da barem na jedan dan zakopaju ratnu sjekiru i pokažu svijetu kako su neke stvari ipak važnije od love. Naime, ekipa iz Burger Kinga je svim relevantnim medijima isporučila zamolbu upućenu McDonald’su kojom predlažu spajanje njihovog legendarnog Whoppera s Big Macom u fantastični hibrid koji bi zadovoljio fanove oba sendviča. Ovaj bi se prostorno-vremenski položaj dogodio samo tijekom 24 sata i to 21. rujna, na dan kada se slavi Peace One dan, izmišljeni blagdan kojim se nastoji ujediniti čovječanstvo i promijeniti okrutni svijet u kojem živimo.
McDonald’s let’s #SettleTheBeef in honor of #PeaceDay. Will you accept our #McWhopperProposal? www.McWhopper.com
Posted by Burger King on Wednesday, August 26, 2015
Dakle, samo bi se taj dan svijetu ukazao mitski McWhopper, koji bi se prodavao na samo jednoj lokaciji: mobilnoj postaji u Atlanti, točno na pola puta između McDonald’sovog sjedišta u Chicagu i Burger Kingovog sjedišta u Miamiju. Sve u tom restaču bi bilo pola-pola, a čak bi i osoblje bilo podijeljeno između dva slavna lanca brze prehrane. Već idući dan bi postaja bila srušena, a rivalstvo bi se nastavilo kako već i priliči ovakvim ogromnim kompanijama.
McWhopper – promo:
No, san nije bio dugoga vijeka jer je McDonald’s vrlo brzo odbio prijedlog, vjerojatno sumnjajući na jeftini marketinški trik njihove konkurencije kojoj ovako nešto bilo jako dobra reklama, a pokriveni su s obje strane: ako Micky-D pristane, Kingovci će ispasti velike dobričine i altruisti koji su pokazali svijetu kako svatko može zaboraviti svoje razmirice, a ako ekipa Ronalda McDonalda odbije, oni će ispasti šupci. Svakako smo skloni vjerovati kako je Burger King razmišljao na ovakav način, a u McDonald’su su pametno procijenili kako je bolje odbiti, trpiti kritiku par dana i dalje nastaviti po dobrom starom običaju. A bome, učinili su to i sa stilom: “PS: Idući put će biti dovoljan jednostavni telefonski poziv.” Auuuuuč, skureno!
Dear Burger King, Inspiration for a good cause… great idea. We love the intention but think our two brands could…
Posted by McDonald’s on Wednesday, August 26, 2015