prsten preko bradavice
Kampanja u kojoj muški nakit sakriva ženske dijelove tijela? Podržavamo!

Nismo nikad pomišljali da nosimo prstenje (osim možda pečatnjaka za pisma uredu Vlade), ali ova nova kampanja novozelandskog modnog branda I Love Ugly nas je zaintrigirala.
Inače bismo zaobišli svaki moguću reklamu za muški nakit, ali u ovoj kampanji su kritična mjesta na divnim ženskim tijelima prekrivena nakitom, a opet kampanja nije neukusna (iako nije baš pristojna za višesatno analiziranje na poslu).
Kampanja promovira njihovu prvu mušku kolekciju nakita koja se sastoji od tri prstena nastala od oksidiziranog srebra (valjda je to stvarno pojam, ne znamo ništa o nakitu) na kojima su ručno izrađeni detalji, a postoji i jedna zlatna varijacija od 18-karatnog zlata.
Svaki komad je jedinstven jer nastaje posebnim procesom. Cijena za srebrno prstenje je između 255 i 335 dolara, a zlatni prsten će se prodavati za 2,110 dolara.
Kolekcija je dostupna od jučer i to na službenoj stranici branda – ILoveUgly.com.