Digitalna moda
Glavno lice nove kampanje Louis Vuittona je lik iz Final Fantasya

Da, dobro ste pročitali, nakon supermodela svih oblika i boja, modna industrija je odlučila preći i na piksele.
Final Fantasy je jedna od najljepših uspomena na djetinjstvo iako smo ga igrali samo povremeno, a i serijal je video igara s najviše nastavaka te definitvno spada među franšize koje donose najviše novca. FF je definirao RPG žanr, a sada će pomoći definirati i novi oblik modnih pista.
Novi model za Louis Vuitton je Lightning, glavni lik u Final Fantasyu XIII, a sada i zaštitno lice kolekcije za proljeće/ljeto 2016. naslovljene “Series 4”. Square Enix je pomogao u renderiranju likova za ovaj vrhunski marketinški pothvat – točnije dizajner Tetsuya Nomura.
Čini se kako kreativni direktor Nicolas Ghesquiere želi prikazati svoje dizajnove i u digitalnom svijetu. Već postoji opaka industrija digitalnih modnih dizajnera koji prodaju svoje kreacije ekipi nabrijanoj na MMO video igre pa možda bi mogao i Louis Vuitton tim putem. Kada bi se Louis Vuitton odlučio na prodaju ovakvih odjevnih predmeta našim digitalnim avatarima, banke i porezne službe ne bi znale kud bi sa svim tim novcem.
Ovo nije prvo pojavljivanje Final Fantasy likova u modnom svijetu. 2012. godine časopis Arena Homme je dao prostor likovima odjevenima u Pradu. Cloud nosi Pradu? Može. Marketinški prokletnici! Znaju kako nas zainteresirati za svijet visoke mode.
Bacite oko i na video u kojem je Lightning zaslijepila sve svojom digitalnom ljepotom.