Gdje se možemo prijaviti?
Guzice, sise i jahte: Pogledajte kako američke studentice vrbuju nove članice za svoje sestrinstvo

Fakultetska sestrinstva su u SAD-u stvar prestiža i časti, a cure iz Delta Gamme su u svom novom videu pokazale zašto bi se mlade djevojke trebale pridružiti baš njima.
Dok kod nas studiranje za cilj ima gotovo isključivo obrazovanje (dobro, znamo i mi tulumariti!), u SAD-u je odlazak na fakultet daleko više od toga. To se prvenstveno očituje u mitskim i u mnogim filmovima sterotipno (zapravo, sve više sumnjamo kako je to stereotip) prikazanim sestrinstvima i bratstvima, “antičkoj” tradiciji kojoj je namjera okupiti istomišljenike s kojima ćete tijekom školovanja živjeti, tulumariti, putovati i ako baš morate, učiti. Svako sveučilište ima na desetke ovakvih klubova, koji se po svojoj formi ne razlikuju gotovo po ničemu osim po imenu (dva ili tri slova grčkog alfabeta), a brucoše i brucošice se već u prvim tjednima njihova školovanja ohrabruje da odaberu neko od njih, prođu testiranje i postanu dio tog malog bizarnog kolektiva.
Većina sestrinstava i bratstava imaju svoje načine kako da vrbuju nove članove, a cure iz Delta Gamme sa Sveučilišta Miami su u svom novom videu otišle korak dalje. Kako bi privukle nove članice, one su naime snimile ekstravagantni video u kojem briju po jahtama i luksuznim penthausima, skaču u ocean s kućica na molovima, skejtaju, trče, smiju se i zabavljaju kao nitko nikada do sada, a sve to s minimalnom smetnjom odjeće na sebi. S obzirom na količinu guzica i sisa u ove četiri minute videa nije nam baš jasno je li on namijenjen novim članicima ili bogatim poslovnjacima koji traže mlade djevojke, ali svakako ne pomaže rušenju stereotipa o američkim sestrinstvima kao klubovima namijenjenima prvenstveno curama čiji je glavni adut izgled.
Delta Gama: University of Miami – video:
Iako nema neku pretjeranu umjetničku vrijednost i izgleda kao svaki drugi EDM spot na tržištu, ovaj video je ipak odveo cijelo ovo vrbovanje studentica na sasvim novu razinu. Radila ga je produkcija Artec Media, a procjenjuje se kako je koštao između 200 i 400 tisuća dolara. Drugim riječima, vrlo vjerojatno više nego kuća u kojoj živite i sve ono što posjedujete! Dronovi (Phantom 3 Professional), kvalitetne kamere (Panasonic GH4), jahte, luksuzni stanovi i pjesma koja je napravljena isključivo za ovaj video (a opjevala ju je Joselyn Rivera) svakako nabijaju cijenu, a u par dana je video skupio preko 1,3 milijuna pogleda na YouTubeu. Isplativo ili ne, teško je reći, ali jedno je sigurno: cure iz Miamija imaju love i vole pokazati kako im je život lagodan!