nego, di ćeš za novu?
Kako napraviti kvalitetnu kućnu novogodišnju neproslavu

Kažu da ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori. No kada 21.9. čuješ prvo pitanje “Gdje ćeš za Novu godinu”, automatski ti zatitra oko i ne možeš prihvatiti ovu izjavu. Oko novih godina, pogotovo njihovih proslava oduvijek se pretjerivalo, a na kraju završiš na nekom lošem tulumu ili se gužvaš u prekrcatom klubu, i redovno žališ što nisi ostao kući, pa obećaješ samome sebi kako ćeš sljedeće godine upravo to i napraviti. I onda dođe novi 31.12., pitanja sa svih strana gdje ćeš i šta ćeš, a kad kažeš da želiš ostati doma nitko te ne shvaća ozbiljno ili zaključe da si depresivan. “Pa nova Godina je, pa MORAŠ van!”
Ne moraš. There. I said it. No, ako te ideja da si home alone također ne veseli nešto naročito, zašto ne spojiti dva u jedan pa organizirati s najboljim frendovima (čitaj ljudima koje koliko toliko možeš trpiti) druženje kod kuće?
Namjerno nećemo reći proslava jer je jedna proslava godišnje kojom slaviš činjenicu da si godinu dana stariji sasvim dovoljna, ne trebamo to slaviti i s novom godinom. Druženje. Kod kuće. S frendovima.
Par savjeta kako organizirati uspješnu novogodišnju neproslavu kod kuće
1. Pazi koga zoveš
Ne želiš na svojoj novogodišnjoj kućnoj neproslavi likove ili cure koji su se samo došli “zagrijat” i cijelo vrijeme će nabrijavat ekipu da ipak izađete van. Zovi ljude koji oko nove godine dijele tvoje mišljenje i koji su također za stay in opciju. Također, imaj kontrolu nad ljudima koji dolaze tako što tvoji frendovi neće povuć još 5 nepoznatih ljudi koji se na kraju neće uopće uklopiti u društvo i cijelu priču. Naravno, sve ovisi o tome radiš li veliki tulum na kojemu želiš puno ljudi ili si za neko privatnije druženje, ali u svakom slučaju dobro je znati tko ti hoda po stanu/kući.
2. Odredi budžet
Jedan razlog zašto je bolje ostati kod kuće je financijske prirode. Stavi na papir koliko ljudi misliš pozvati, koliko vam treba cuge, hrane i eventualnih dodatnih potrepština i konačan iznos podijeli s brojem ljudi. Sharing is caring. Čist račun duga ljubav.
3. Iskoristi blagodati društvenih mreža
Ako je Facebook za nešto dobar onda je to za praćenje evenata i organiziranje događaja s više ljudi. Umjesto da se javljaš svakome pojedinačno ili da se svi zajedno dopisujete preko WhatsApp grupe koju ćeš nakon dva dana staviti na mute, olakšaj si život i kreiraj Facebook event. Mjesto radnje, vrijeme radnje, easy RSVP, ideja, pravila, zadaci…sve se lako kreira u eventu te svatko ima jednostavan pristup svim informacijama.
4. Odredi osobu za muziku
Nema goreg nego kad se kućni party pretvori u borbu tko će za laptop i kad ekipa krene s različitim seljačkim i trash željama. Svatko stavlja nešto svoje, ni jedna pjesma se ne posluša do kraja, miješa se progresivni house s cajkama uz povremeni hit nekog boy benda iz 90-tih. Zaustavi ovakvu anarhiju u startu i unaprijed najavi da nema petljanja oko laptopa već će za muziku biti zadužena jedna osoba. Neka to bude netko tko uživa u puštanju muzike i ima nekakav osjećaj za prigodno, te koji neće davit ekipu s novim punk bendom iz Azarbejdžana kojeg je otkrio pred 2 dana.
5. Hrana
Uz cugu, hrana je obavezni dio svih kućnih neproslava. Jednostavno je, hrana čini ljude sretnima. Ovo ne znači da moraš pripremat večeru u tri slijeda, ali imati neke kanapee, francuske, te mamu ili curu koja je voljna pripremiti vam sarme za mamurni doručak je poželjno. Zamoli nekoga da ti pomogne s kupovinom i pripremom.
6. Odredi temu
Ne mislimo nužno na tematske partije koji uključuju određen dress code, već na to da odrediš neku zanimaciju/radnju izuzev te da se samo cuga jer to obično završi time da ekipa prva 2 sata sjedi u krugu, šuti, pije, čeka da se napije i onda krene silovat You Tube.
Možeš odrediti mjesto za poker, društvene igre, izazove ili karaoke. Ovakve aktivnosti će angažirati društvo te spriječiti da se i ovaj tulum tj. neproslava pretvori u još jedan novogodišnji fail.