Mmmmm... sekseeeej!
Kinezi su totalno poludjeli za breskvicama u seksi čipkastim gaćicama

Izgleda da su Kinezi tek sada otkrili koliko obline mogu biti privlačne u seksi čipkastim gaćicama, ali kako to obično biva kod Azijata, ništa nije onako kako se čini!
Nemojmo se lagati: kada vidimo zgodnu djevojku sa izraženim oblinama i usporedimo ju s breskvama, znamo na što mislimo, a to definitivno nije slatko voće! Istina, u slučaju značenja ženskih breskvica postoje dvije zaraćene struje (dobro, malo pretjerujemo s tim “zaraćene”), pa tako imamo one koji ovaj plod smatraju sinonimom za sise, te one kojima breskva izgleda kao guza. Mi smo pak skloniji ovoj drugoj skupini, jer te obline i taj procjep na sredini uistinu ne ostavljaju mnogo toga mašti. Izgleda da je ista stvar na pamet pala i Kinezima, jer je lokalna zajebancija na festivalu Qixi u svega nekoliko tjedana dosegla svjetske razmjere!
Iza svega stoji Yao Xiao Yang, koji je u marketinške svrhe odlučio svojim breskvama odjenuti seksi čipkaste gaćice. Da, ova je ideja i na prvi i na zadnji pogled vjerojatno nešto najgluplje što smo imali prilike vidjeti u zadnjih par tjedana, ali izgleda da mi uopće ne kužimo Kineze, jer stvar se prodaje kao luda! Yao je vrlo brzo nakon lansiranja svoje seksi linije otvorio i tvrtku Fruithunters te svoj proizvod odlučio patentirati (znate kakvi su Kinezi, nisi se ni snašao, a već svi furaju “majkice” i” ePhonove“), te vrlo zadovoljno zaključuje kako ne može staviti toliko gaća na breskve, kolika je potražnja!
A kada se pogleda, bome nisu niti jeftine. Lijepo uređena i zapakirana kutija s devet plodova u seksi donjem rublju košta nekih 500 yuana (oko 400 kuna), a najveći su kupci mlađe žene. Istina, u poprilično konzervativnoj Kini mnogi su ovaj pokušaj brze zarade nazvali vulgarnim, ali Yao se pravda da je pojedino voće oduvijek inspiriralo ljude na seksualne motive. Francuzi su guzu uspoređivali s dinjama pod suncem, narandže su na egipatskom sinonim za grudi, pa zašto bismo se onda sramili bresaka? Naravno, Yao neće stati samo na ovom plodu, pa tako već kuje planove o proširenju ponude. Mi nekako sumnjamo da bi iduće voće moglo biti banana, jer hej… nije kao nije očito, zar ne?!