We belive in bacon
Reebok slanina? I mi smo mislili da se netko sprda, ali oni su ozbiljni!
Točno u trenutku kad pomisliš kako je sve već viđeno, svi marketinški trikovi već isprobani i nema više ničeg što bi te šokiralo – dođu ovi koji inače proizvode tenisice i trenirke i ponude te sa malo slanine iz vlastite proizvodnje.

Tri puta smo pročitali vijest, pet puta smo otvorili njihov web i sedam puta odmahnuli glavom i protrljali oči, i bez obzira na sve, čini se da je stvarno istina. Reebok se namjerava baciti u proizvodnju slanine. Ili to ili se ozbiljno sami sa sobom sprdaju preko svih mogućih mreža.
Službeni moto im je – WE BELIEVE IN BACON; tipični američki ohrabrujući pristup. Što je i pametno, jer jedino sa tim samouvjerenim stavom i propagiranjem svoje slanine kao što se to inače radi sa predsjedničkim kandidatima u američkim kampanjama, jedino nas tako možda i uspiju uvjeriti kako bi se možda moglo probati tu njihovu slaninu, bez posljedica za život.
Kako navode, ovo je njihov doprinos CrossFit sportašima koji su na trenutno sve popularnijoj Paleo dijeti (znate ona fora, današnji ljudi čija se prehrana bazira na onoj ljudi iz paleolitika, nema obrađene hrane, nema dodataka, jede se zdravo i isključivo prirodno – samo što još ne love hranu kao ljudi iz paleolitika). S obzirom da je slanina neizmjerno popularna, zaključili su zašto bi ekipa na Paleo dijeti morala živjeti bez tog vrhunskog ljudskog dostignuća i odlučili da će ponuditi slaninu koja nema konzervansa, nema nitrata niti zaslađivača i u potpunom je skladu sa tom dijetom. Osim činjenice da je ljudi iz paleolitika nisu poznavali, ali to su sad detalji.
Doduše, zdrava slanina? Vjerojatno stvarno i je zdrava, vjerojatno je stvarno odstranjena većina tih stvari koje ju ne čine najzdravijim izborom i sasvim sigurno je usput odstranjen i prepoznatljivi okus. Zvuči jednako dobro kao i zdravi ćevapi, s garancijom izostanka gušta pri konzumiranju – ali pretpostavljamo da ako si već na Paleo dijeti, da je i to dovoljno dobro. Iako nismo sigurni zašto bi se odlučili hraniti kao prije nekoliko tisuća godina niti kako se to uklapa u ideju evolucije i napretka. Ali nekom to već očito ima smisla.
U svakom slučaju, Reebokova slanina nije još izašla vani, ne znamo hoće li biti ekstra brza ili u nekom elegantnom dizajnu, te da li će imati na sebi njihov prepoznatljivi logo. Mnogi još uvijek špekuliraju da je ovo neki genijalni marketinški trik Reeboka, a mi se samo nadamo da neće nekog ovdje inspirirati na neki slično neshvatljivi pothvat.