Lifestyle

Banner 300

Ljeto samo što nije – pripremi tijelo za tuđe poglede na plaži ovakvom prehranom

Piše , Objavljeno

‘ladno smo stavili Baywatch na naslovnu fotku. A realno, svi žele izgledati tako na plaži, da samo mišići lagano poskakuju dok trčimo kamenitom plažom u Tučepima i stajemo na morskog ježa.

Svi smo u istom košu. Božićni praznici, ma evo iza Nove godine odmah počinjemo s treningom i zdravom prehranom, ma evo i Uskrsa, samo da to prođe – i prije nego se okreneš (a sporo se okrećeš, zbog sve te hrane) – ljeto je tu i ne staneš u kupaće gaće, ali ne zbog impozantne veličine tvojih južnih regija nego zbog tih butova kakve fura Andre the Giant i struka Jabbe the Huta.

Ovo su brzinski savjeti koje moraš slijediti kako bi brzinski dotjerao stvari i izgledao barem pristojno na plaži. Realno, bitno je da si sebi okej, za druge ljude te boli briga. Ponavljamo to i sami sebi, ali onda se nesigurnost ušulja u naš um kao nindža s kutijom pizze pa često odustanemo od svega i jedemo još više. Pomozi si, bit ćeš si zahvalan.

Ovo ništa nismo izmislili, vidjeli smo na GQ-u, a oni znaju o čemu pričaju.

Jedi puno proteina i povrća.

Proteini su ključ zdrave prehrane, a i ostavljaju duži osjećaj sitosti pa bi bilo fantastično da se posvetiš malo prokljuvljivanju što su dobri proteini. Ima ih svuda, od mesa preko mliječnih proizvoda do različitih oblika povrća (shout out našim prijateljima Grahu i Leći). Baziraj se i na povrću, neka ti pola tanjura uvijek bude povrće. Nema puno kalorija (ako ih ne natopiš mastima), zauzimaju puno mjesta u želucu pa nećeš ni pretjerivati s drugim stvarima iz prehrambene piramide koju je sasvim u redu u 2017. godini okrenuti na stranu koja ti najviše paše.

Škroba se riješi, a ne ugljikohidrata.

Ima razlike. Ugljikohidrata ima svuda, ali bilo bi u redu da ih dobiješ iz voća umjesto iz “škrobastih” namirnica kao štu su kruh i tjestenina. Takve namirnice imaju minimalnu nutritivnu vrijednost, a ubijaju te s kalorijama.

Tajming je važan.

Pam Nisevich Bede (neka naša možda?) preporuča četiri sata između obroka gdje ništa ne jedeš. Ako čupkaš stalno malo pomalo, nakupe se kalorije i nismo ni sigurni koliko smo pojeli. A možete baciti oko i na “intermittent fasting”, post koji može dovesti do ubrzanih rezultata.

Jedi redom.

Škrobaste stvari pokušaj jesti zadnje. Ako jedeš povrće i hranu koja sadrži proteine, manje su šanse da ćeš udarati po loncu špageta ili ciabatta s pršutom i majonezom. Tijelo ti zna kad je sito, slušaj ga.

Pij jako puno vode.

Kad dehidriraš, postaneš jedno umorno biće. Kad si umorno biće, veće su šanse da ćeš donositi loše prehrambene odluke kao što su iskapljivanje dvolitrenke gaziranog soka od naranče. Puno ljudi i miješa signale za glad i žeđ pa često jedu umjesto da nadoknade tekućinu u svom organizmu. Također ujutro nemoj slučajno otići iz stana, a da ne popiješ jednu ogromnu čašu vode.

Kažu da treba biti pametan s desertom.

Ako baš moraš pojesti nešto slatkom, nutricionisti koje je platio DžiKju, a mi se koristimo tim znanjem – kažu kako treba ciljati na samo tri zalogaja deserta jer “prvi i zadnji zalogaj imaju najbolji okus, sve između ima potpuno identičan okus” i sve se svede na automatiku.

TAGOVIfit fitness prehrana savjeti zdrava prehrana zdravlje

Komentiraj