Daš krug?
Novi Bugatti od 19 milijuna prodan je brže nego izgovoriš Bugatti

Prašina s auto sajma u Ženevi se slegla, rekordi su opet padali, a najskuplja jurilica je našla put do novog vlasnika. Ni manje ni više nego jurilica od 19 milijuna dolara. Da, tako je, 19 milijuna dolara, dobro ste pročitali. Dovoljno da do kraja života živite najbolje što možete. Vi i svi oko vas. Ali okej, niste te sreće.
Prošao je još jedan legendarni Geneva International Motor Show, jedan od najprestižnijih u svijetu, puno lijepih autića se mogli vidjeti, ali svu pozornost je ukrao auto koji bi posramio i Batmobile. Znamo da je od sajma prošlo dva tjedna, ali ovo čudo zaslužuje spomen.
Bugatti je na proslavu 110. rođendana došao u najluksuznijem stilu do sada, odnosno u novom modelu i konceptu Bugatti La Voiture Noire. Ovaj puta su smočili gaće svih prisutnih jer ovakav model je oličenje dizajnerske perverzije. Nadmašili su sami sebe, a budući da su rođendan otvorili aukcijom cijena se s 11 milijuna popela na visokih 19 milijuna što je apsolutno smiješna cifra. To uključuje i poreze i sve, ali ipak. Nagađa se da je nova zvijer ide u ruke bivšeg šefa Volkswagen grupacije (koja drži Bugatti). Navodno je gospon Ferdinand Piech najveći obožavatelj Bugattijevih strojeva, a upravo je on bio zaslužan za neke od najboljih modela dok je bio pod vodstvom VW-a. Treba istaknuti činjenicu da je ovaj model jedan jedini na svijetu i tko god ga platio 19 milijuna može poduplati svotu za par godina bez ikakvih problema. Znamo da nismo mi i jedino što možemo poduplati je cuga za šankom ili duplanje na voćkicama. Nekad ni to.
La Voiture Noire, što u prijevodu znači ‘crni automobil’ na neki način odaje počast legendarnom primjerku autoindustrije i jednom od najljepših oldtimera ikad, modelu Type 57 Atlantic iz 1936. godine. Autu koji ipak može posramiti i najnoviji model Bugattija. Ovo čudovište pokreće W16-cilindarski 8-litarski motor s četiri turbopunjača koji ukupno proizvode oko 1500 konjskih snaga i 1600 Nm okretnog momenta. Fine brojke. No ono što posebno upada u oči su tih 6 auspuha na autu. Kad već 4 nisu dovoljna. Idući model mora imati barem 10 komada ili to neće biti to. Iako je uistinu previše, stoji mu savršeno i zavidan sam što moj nema barem upola toliko.
Nažalost još nemamo fotke unutrašnjosti jer unutrašnjost još nije napravljena. Čest slučaj kod primjeraka sa sajma, ali vjerujemo da će nas i tu ostaviti bez daha. Vjerujemo da će biti baziran na prethodnom model Chiron. Što je odlična opcija jer Chiron spada u najljepše unutrašnjosti u auto industriji. Moramo priznati da je ovaj model zasjenio sve ostale koji su prisustvovali na sajmu, a bilo je jako finih modela poput Koenigsegg Jesko, Rimac C_Two, Aston Martin Lagonda, Pininfarina Battista, Ferrari F8 i ostalih. I nadamo se da će se ovaj model ponekad provozati ulicama, a ne biti u dnevnom boravku gospodina Picha. O nekim boljim testovima na stazama možemo samo sanjati. Svaka čast Bugatti, nadmašili ste sami sebe!
.
P.S. Zanima nas vaše miljenje, koliko ovaj luksuz uistinu vrijedi?