Online dating: Poruke koje nikad ne bi trebao poslati

Online dejtanje realnost je za velik broj samaca danas, a upoznavanje “preko mreže” u ovome modernom vremenu postalo je češće i standardnije od upoznavanja potencijalnog partnera uživo.
I dok su loši uleti postojali otkako je prvi muškarac udvarao prvoj ženi, najlošiji uleti ipak se najčešće događaju dok je druga strana kilometrima udaljena. Lakše je biti odbijen online nego licem u lice te je možda to i najveći razlog zašto je većina prvih poruka toliko generična, loša ili jednostavno neukusna.
Puno više hrabrosti iziskuje prići osobi u živo nego poslati poruku na Tinderu, a i jedno je kad ti osoba kaže “hej” u klubu gdje je razgovor lakše spontano voditi nego kada istu dobiješ preko mreže kada je jasno da je takva poruka vjerojatno poslana još xxx drugih osoba. Također, na dejting aplikacijama cirkulacija ljudi je ogromna što znači da vam je konkurencija puno veća nego u jednom izlasku. Samim time oko prve poruke se ipak treba malo potruditi.
Ovo su poruke koje se najčešće šalju, a koje, ako niste Tom Hardyev doppelgänger, (gotovo) nikada ne pale.
1. “Hej”
Brojna istraživanja i intervjui provedeni s korisnicima raznih dejting aplikacija govore da je poruka “hej”, nakon koje ne slijedi ništa, najgori i najdosadniji način početka komunikacije koja u tom slučaju najčešće i ostane samo na toj poruci.
Aplikacija kao što je Tinder ne nudi puno prostora da se predstaviš prije nego dobiješ “match”, a onda kada ga dobiješ, ako je sve što možeš reći “hej”, iskreno, ni ne zaslužuješ odgovor. S ovakvom porukom pokazuješ da si dosadan, lijen i nemaštovit.
2. “Šta ima” ili “kako si”
Malo elaboriranija verzija prethodne točke iz razloga što je ipak postavljeno neko pitanje, ali jednako dosadna. Na poruku “što ima” možeš u najboljem slučaju dobiti jednako nezanimljiv odgovor kao što je “evo, ništa” ili “ima svašta”. Ovo su pitanja koja se postavjaju iz pristojnosti kada slučajno na ulici sretneš poznanika kojeg nisi dugo vidio, i na koje svaka osoba mrzi odgovarati. Kao i prethodna poruka, tako i ova o tebi govori “dosadan sam” ili “nisam tvom profilu dao 5 sekundi pozornosti i šaljem ovu poruku svima”.
3. Jesi za kavu?
To što si dobio match ne čini te posebnim niti je dovoljan razlog da bi netko s tobom istog trena dogovorio susret. Match na dejting aplikaciji je prvi korak koji znači da se tvoj profil svidio drugoj osobi dovoljno da se s tobom upusti u komunikaciju i vidi želi li istu nastaviti i u živo.
Velika većina matcheva neće rezultirati susretom. Neki ljudi nikada ni ne odgovore na poruku, možda zato jer si poslao “hej”, a možda zato jer nisu ni zainteresirani za pronalazak partnera već su tamo čisto radi malo zdravog ego boosta. Iz tog razloga prilično je naivno očekivati da će se netko s tobom naći samo radi toga što ste se matchali.
4. Kod mene ili kod tebe?
Jasno je da određen broj ljudi na dejting aplikacijama, posebno Tinderu, isključivo traži seks i to je skroz legitimno. Ako si i ti jedan od njih, dobrodošlo je da to daš do znanja u što skorijem vremenu ili makar prije eventualnog susreta. No, čak i ako si tamo samo radi seksa to ne znači da je ok pretpostaviti da druga osoba traži isto. Ako imaš ovakav stav onda ti je seks najbolje potražiti kod osoba koje se profesionalno bave pružanjem seksualnih usluga, ali to očito ne radiš jer si preškrt.
5. Što cura poput tebe traži ovdje?
A što tip poput tebe radi ovdje? Kakvo je to uopće pitanje? Ako time insinuiraš da je previše lijepa da bi tražila dečka online, pravo pitanje je onda- a što ti tamo tražiš ružne cure?
Ok, većina ljudi odmah na početku voli znati želi li druga osoba nešto ozbiljnije ili zabavu, ali najčešća situacija je da – ne traži ništa. I cura koja traži nešto ozbiljno može se u međuvremenu zabavljati, jednako kao što cura koja ne želi ozbiljnu vezu, je s pravom osobom može htjeti tako da nema pravog odgovora na ovo pitanje.
Ako ti se osoba sviđa, uloži malo vremena i daj si truda za napisati koliko toliko zanimljivu tu prvu poruku. Nitko od tebe ne očekuje Shakespeara, dovoljno je da joj pogledaš profil i osvrneš se na neku sliku ili opis.