Je li ovo savršeno tijelo?
Victoria’s Secret u novoj kampanji opet omalovažava žene koje “nisu savršene”?

Ako se baviš bilo kojim oblikom mode, u današnje vrijeme moraš itekako dobro paziti što govoriš i kako se reklamiraš. Victoria’s Secret je to naučila na teži način!
Victoria’s Secret je modna kuća poznata po tri stvari: linijama seksi donjeg rublja, činjenici da na njihove mjesečne kataloge masturbiraju muškarci kojima žene ne daju da kao normalni ljudi gledaju porniće te nekim od najzgodnijih i najsavršenije građenih manekenki i modela koje nose te oskudne krpice na modnim pistama, po plakatima i reklamama. Upravo bi potonje moglo biti itekako veliki problem jer u zadnjih nekoliko godina sve više raste revolt “običnih” žena koje se bune da “prave” žene ne izgledaju niti će ikada izgledati kao ta šačica sretnica kojima je bog podario 3-metarske noge i metabolizam koji sprečava da dobiju više od 48 kila. Naravno, i kampanje koje slave takve “savršene” žene nikako ne prolaze baš najbolje, pogotovo kada ih se dočepaju društvene mreže…
Reklama za Body, novu liniju grudnjaka i gaćica koje mogu nositi žene svih veličina i građa, tako ima prilično nespretan vizual na kojem 10 prekrasnih, mršavih i mladih modela pozira u oskudnom donjem rublju, a da pritom njihova zajednička kilaža ne prelazi pola tone. Ono što je izazvalo kontroverze jest slogan “The Perfect ‘Body’“ iliti “Savršeno Tijelo” koji se tehnički odnosi na činjenicu kako komadi iz Body kolekcije savršeno pašu uz bilo koje žensko tijelo, ali su ju mnogi protumačili kao izjavu o izgledu modela koje imaju savršeno tijelo (barem po standardima Victoria’s Secreta).
The new Victoria’s Secret ad makes me uncomfortable. Perfect body? They look seriously malnourished to me! pic.twitter.com/i06nE7SQmG
— Dr Christian Jessen (@DoctorChristian) October 30, 2014
Why are WE not a part of this @VictoriasSecret campaign? Big #BrandFail Say it w me #smgirlfriends ~ #IAmPerfect pic.twitter.com/pcTClPZyiE
— Dabney Porte (@DabneyPorte) October 30, 2014
No such thing as a perfect body, @VictoriasSecret. Please, stop perpetuating this myth. Only harmful. #iamperfect
— Anne A. Wilson (@Anne_A_Wilson) October 29, 2014
Naravno, dežurni su kuritelji vatre po društvenim mrežama odmah pohitali uloviti priliku za brzom samopromocijom, osuđujući ovu kampanju i optužujući Victoria’s Secret da nastavlja svoju promidžbu nerealnog izgleda žena, a na stranici Change.org je krenula i peticija kako bi se ova reklamna kampanja obustavila. Svi oni koji podržavaju borbu protiv takvog marketinga tako su ovih dana stavljali hashtag #IAmPerfect , a je li riječ o pretjerivanju dušobrižnika ili ozbiljnoj bojazni da će ponovno mnoge mlade žene s malim samopouzdanjem morati prolaziti psihički pakao nedostižnih ideala ljepote, procijenite sami…