Mix

Zaposlenici tvrtke u Srbiji rade četiri dana u tjednu – nadamo se da će ovo tvoji šefovi pročitati

Image
Image Foto: Folder.hr
Četverodnevni radni tjedan zvuči super, ali nam trodnevni vikend zvuči još bolje. Evo kako je jedna tvrtka u Srbiji odlučila svojim djelatnicima omogućiti oboje.

Tvrtka Manpowergroup je u Srbiji prešla na četverodnevni radni tjedan, kako piše n1info. Odluka o radu samo četiri dana u tjednu nije bila konačna već je u pitanju bio pilot projekt, ali prema riječima Aleksandra Hangimana, generalnog direktora i partnera Manpowergroupa za jugoistočnu Europu – rezultati nisu izostali i tvrtka u potpunosti prelazi na četverodnevni radni tjedan.

“Zabilježena je veća produktivnost zaposlenih, bolji balans privatnog i poslovnog života, a otvorena su i vrata da manji broj radnih dana postane praksa i u drugim tvrtkama.” prenosi N1.

Hangimana tvrdi kako su od listopada zabilježili i veću motivaciju zaposlenih, agilnost te rast odgovornost i kvalitetu usluge.

A kako se nose s partnerima koji ne rade samo četiri dana u tjednu? Jedan član svakog tima mora dežurati tijekom petog neradnog dana kako bi bio na raspolaganju partnerima i klijentima. Zvuči nam kao pristojan kompromis.

Toliko se priča o radnom tjednu od samo četiri dana, rezultati jasno govore za sebe, ali se većina poslodavaca boji poduzeti taj korak koji bi zaposlenicima, ali i njima samima osigurao kvalitetniji rad. Slična situacija je bila i sa fleksibilnim radom i radom od kuće – dok globalna pandemija nije prisilila poslovni svijet da otvori oči i uvidi kako je rad od kuće također kvalitetna opcija. Sada kada smo naučili živjeti s pandemijom, velik broj poslodavaca ponovno diže ruke od rada od kuće (koji je donedavno bio obvezan) te se vraćaju na inzistiranje na starom modelu kao da se ništa nije dogodilo u posljednje dvije godine.

Hoće li tvrtke na Balkanu uvidjeti važnost ravnoteže između rada i ostatka života kao što je to slučaj s Manpowergroupom u Srbiji? Nadamo se, prije nego bude prekasno i radnici spakiraju kovčege u potrazi za meridijanima gdje ih poslodavci više cijene.