Report

ribaj, mala

Aside Banners

22 tisuće ljudi nije pročitalo ugovor u kojem stoji da će čistiti WC-e na festivalima u zamjenu za besplatni WiFi

Piše , Objavljeno

Kao vrsta zaslužujemo sve što nam se događa.

Tvrtka iz Ujedinjenog Kraljevstva je ponudila besplatan WiFi tisućama ljudi. Kad kažemo “tisućama” to nije kao u hrvatskim izvještajima s festivala gdje “tisućama” znači 2500. U ovom slučaju je u pitanju 22 tisuće ljudi. Ljudi su pristali i potpisali ugovor u kojem stoji da se korisnici slažu s čišćenjem prijenosnih WC-a (popularni “toitoi”) na lokalnim festivalima i događajima. Naravno, ugurali su to u ugovor u “terms and conditions” – znaš ono što nikad nitko ne čita?

Ime kompanije je Purple, u ugovoru im stoji 1000 sati dobrotvornog rada – a to nisu napravili kako bi profitirali od (skoro pa) besplatne radne snage već da pokažu koliko su potrošači nesvjesni svega što se događa oko njih te su i sami često krivi za loša iskustva.

Nevjerojatan je broj onih koji su primijetili ovu stavku ugovora. Od 22 tisuće ljudi, samo je jedna (JEDNA!) osoba primijetila ovu ludost u ugovoru. A nije baš da je samo jedna malena rečenica, ima tu i više dužnosti kao što su grljenje mačaka i pasa lutalica, čišćenje životinjskog otpada iz parkova, odštopavanje blokiranih kanalizacijskih putova, čišćenje prijenosnih WC-a na festivalima, farbanje puževih kućica kako bi uljepšali puževima malene živote i struganje guma za žvakanje s ulica.

CEO Purplea Gavin Wheeldon je izjavio sljedeće.

“Naš eksperiment pokazuje kako je jako lako označiti kućicu ili pristati na nešto nepošteno.”

Odsad čitamo svako slovo.

TAGOVIfestival prevara ugovor

Komentiraj