Mix

Otkad se novac mora reklamirati? Crypto.com je sponzor svjetskog nogometnog prvenstva

Crypto
Crypto Foto: Youtube Screenshot
Ne sjećamo se kada su se dolari i euri reklamirali, ali evo – postoji plan za kriptovalute.

Crypto.com je aplikacija za razmjenu kriptovaluta, a objavljeno je kako će biti službeni sponzor svjetskog nogometnog prvenstva 2022. godine koje će se održati u Kataru. Prvenstvo počinje u studenom, još jedna ogromna izmjena u odnosu na ranije ljetne termine održavanja prvenstva.

Branding aplikacije će biti vidljiv posvuda.

Već je nekoliko velikih sponzorskih ugovora vezanih za Crypto.com. Dvorana Staples Centera će idućih 20 godina nositi ime Crypto.com Arena za što su iskeširali 700 milijuna dolara, a imaju i potpisane ugovore s AFL-om (ligom australskog nogometa), Formulom 1 i UFC-om.

Nadajmo se da će i hrvatska reprezentacija sudjelovati u ovim besramnim marketinškim planovima kako bi se kriptovalute dodatno popularizirale.