marketing gone wrong
PauzaGO te poziva da umočiš, a neugodno nam zbog oglasa koji je trebao biti cool, a ispao je sve osim toga

Pauza.hr otvorila bicikl dostavu hrane po uzoru na Wolt i Glovo, nude zanimljivih 35 kuna po satu za vozače i doprinose šarenilu prometa u gradu. Nakon Woltove plave i Glovove (ili Glovine? lingvisti i grammar nacisti, ostavite svoje mišljenje u komentare), Pauza stiže na zagrebačke ulice s upadljivom narančastom koju od milja zovemo nizozemska narančasta. Jasno nam je da ima dostavljača koji svoj posao vrše skuterima i automobilima, ali i dalje nam je ovo bajk dostava.
I ujedno – to je prvi isključivo hrvatski igrač na zagrebačkim cestama za kojeg smo navijali da uspije. Ali Pauza.hr još jednom ispušta loptu. Klasična Pauza.
.
Prvo im se dogodilo s redizajnom koji je user experience na stranici učinio toliko očajnim da smo se počeli suočavati s vlastitim strahovima i počeli smo telefonom zvati restorane iz kojih želimo naručiti. Iskustvo je bilo toliko loše. Ne znamo je li još uvijek, izgubili su nas kao korisnike. Mislili smo da će se stvari možda promijeniti sad s dolaskom specijalizirane dostavne službe.
I dočeka nas “slogan”.
Ne moraš van da bi pojeo nešto. I umočio. U umak.
Uz neku “3D kopiju Antmana koja dostavlja hranu”.
Ako moraš na svoje oči vidjeti to – klikni OVDJE.
Nadamo se da je ova usluga pisanja copyja bila besplatna jer nam je teško povjerovati da je netko bio plaćen za ovo. I da je netko to stvarno predložio nekom. I da je onda taj netko to odobrio. Uf.
A možda, samo možda, je to netko smislio… na pauzi?
.
Okej, mi s vremena na vrijeme isto pretjeramo sa seksualnim inuendom i nerijetko bude stvaaaaarno loše, ali mi znamo tko nam je publika i NE DIRAMO VAŠU HRANU!
Ne volimo kad kompanije, bez obzira koliko male ili velike, pokušavaju na silu biti cool. S dva O. I italicom isto. Ne, nije cool izjednačavati hranu sa seksom, osim ako si tinejdžer koji umire od smijeha na krastavce, banane i Woody hrenovke te sve ostale prehrambene proizvode koji su duži od 5 centimetara. Sorry, PauzaGO, you dropped the ball on this one. Naravno, provjerit ćemo uslugu kad stigne, ako bude dobra, možda ostavimo dobre ocjene i dobre napojnice, ali ovakvo plasiranje usluge je neugodno.
Možda se varamo, možda bude divlji uspjeh, evo dobili ste besplatnog publiciteta i kod nas zahvaljujući ovom potezu, možda je mastermind iza ovoga višestruko zaradio svoju plaću. Ali nekako sumnjamo. Više nam djeluje da je u pitanju klasičan scenarij:
.
I jel’ se taj čarobni umak dodatno naplaćuje? Koliko ga se dobije? Hoće li mi ga dostavljač servirati?