Biznis & Lova

Aside Banners

Pogledajte koliko će Usher zaraditi od nastupa na Super Bowlu! Kako komentirate ovu politiku

Piše , Objavljeno

Izvor: unsplash.com/Instagramscreenshot/@usher

Usher će održati jedan od najvećih nastupa godine, onaj na Super Bowlu, ali koliko će za njega biti plaćen? 45ogodišnja zvijezda zabavit će publiku tijekom poluvremena utakmice u nedjelju 11. veljače dok momčadi Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers, odmaraju.

Nastup obično traje oko 13 minuta, ali Usher je ovog tjedna otkrio da će njegov show, iako ne predug, biti duži nego obično.

Usher je, kako nam prenosi UNILad, rekao da će, zahvaljujući strateškom radu njegova tima, na pozornici provesti 15 tijekom kojih možda pozove i neke posebne goste da mu se pridruže te dodatno iznenadi publiku.

S obzirom na to da glazbenici obično nastupaju oko dva sata tijekom turneja, 15 minuta čini se kao da bi to moglo biti lako. Međutim, treba imati na umu da nastup neće gledati samo posvećeni fanovi Ushera, već milijuni ljudi iz cijelog svijeta, a će oči biti uprte u pjevača kako bi zadržao pažnju između poluvremena.

Visoka kvaliteta prijašnjih nastupa samo dodaje pritisak, pa biste mogli pomisliti da bi Usher želio napraviti nešto što vrijedi s obzirom na novac. Nažalost za njega, za nastup neće dobiti plaću.

Joe Pompliano, autor newslettera o „novcu i poslovanju iza sporta“, podijelio je post na LinkedInu objašnjavajući kako se za nastup na poluvremenu Super Bowla, izvođači ne kompenziraju  za svoje vrijeme i trud. Prema Pomplianu, Apple Music svake godine plaća NFL-u 50 milijuna dolara za sponzorstvo na poluvremenu Super Bowla, a umjetnici koji sudjeluju dobivaju otprilike 15 milijuna dolara za svoju produkciju.

Ovaj proračun pokriva „2.000 do 3.000 sezonskih radnika, uključujući dizajn seta, sigurnost, plesače i marketing“, objašnjava Pompliano, ali ne pokriva plaću za izvođača.“ Umjesto toga, umjetnici su motivirani da nastupaju zbog izloženosti, a Usherov će nastup gledati otprilike 115 milijuna ljudi. Istih je 115 milijuna ljudi publika koju brendovi plaćaju i do 7 milijuna dolara za reklamu od 30 sekundi.

Podaci nakon prijašnjih Super Bowl nastupa pokazuju da se izloženost isplati, pri čemu je Justin Timberlake vidio povećanje prodaje glazbe za 534 posto nakon Super Bowla 52, dok su Spotify streamovi Rihanne bili povećani za 640 posto.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Usher (@usher)

Kako bi iskoristio maksimum iz svog nastupa, Usher planira objaviti svoj novi album „Coming Home“ samo dva dana prije nego što se pojavi na Super Bowlu. Nastup će mu pružiti savršenu priliku za promociju novog albuma, potencijalno ga uzdižući na ljestvici i povećavajući pažnju pred nadolazeću turneju koja je najavljena ovog tjedna.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Usher (@usher)

Ulaznice za 24-gradsku turneju dolaze u prodaju dan nakon njegovog nastupa na poluvremenu, upravo dok je svima na umu. Dakle, iako Usher možda neće biti plaćen za svojih 15 minuta na pozornici u nedjelju, nastup će mu vjerojatno donijeti dugoročnu korist!

TAGOVI„Coming Home“ američki nogomet Kansas City Chiefs nastup na superbowlu NFL novac San Francisco 49ers superbowl Usher Zarada od nastupa na superbowlu