neviđeno
Starbucks slučajnom reklamom u GoT-u zaradio preko 2 milijarde dolara

Dobro ste pročitali.
Procjenjuje se da je Starbucks ostvario čak 2,3 milijarde dolara u besplatnom oglašavanju koje je dobio u 4. epizodi posljednje sezone Game of Thronesa, nakon što je u jednoj sceni uočena zalutala šalica za kavu poznatog brenda.
Pravi fanovi su odmah primijetili prepoznatljivu šalicu koja se prilikom slavlja u Winterfell dvorcu, pojavila ispred Danny, a ovaj gaf je postao viralan na društvenim mrežama za samo nekoliko sati.
Iako je naljepnica na šalici nejasna, pretpostavili su da se radi o prepoznatljivoj zelenoj oznaci Starbucksa – što je mnoge od njih navelo da izravno tagiraju kompaniju na društvenim mrežama.
Starbucks je brzo prihvatio igru i odgovorio: “Iznenađeni smo što nije naručila Dragon Drink”.
Prema CNBC-u, lanac kave dobio je oko 2,3 milijarde dolara besplatnog oglašavanja u posljednjih nekoliko dana nakon što je spomenut u kontekstu serije oko 200.000 puta na internetu.
Stručnjak za marketing Stacy Jones je rekao: „Ovo je “once in a lifetime” prilika za Starbucks. “Ali doista, ovo je samo vrh ledenog brijega, jer ono što se ne prati ili procjenjuje je usmena predaja i društveni mediji povrh toga.”