Molim te Bože, samo nemoj Čečeniju...
Heineken mami avanturiste na put iznenađenja

Kvalitetan marketing + dobro poznati proizvod = viralni video! Heineken u svojoj novoj reklamnoj kampanji običnim ljudima nudi avanturu života.
Zamislite da sjedite u zračnoj luci, čekate avion za neku pripizdinu u koju morate ići pokušati prodati gumene filtere ili što li već vaš dosadni posao nalaže, kada se pred vama ukaže panel Heinekena. Veliki crveni gumb mami vas na stisak, nećkate se, ali vam u glavu dolazi da je život previše kratak, te da poneki put treba uzeti ono što vam se nudi. Stišćete taj prokleti gumb, kartice se vrte i napokon staju na Laosu, Kambodži, Kostariki ili nekoj drugoj egzotičnoj lokaciji. Da, vi ste jedan od sretnika kojem je poznati proizvođač piva omogućio avanturu života i putovanje na najslučajniju lokaciju na Zemlji.
Heineken Departure Roullete video:
Na žalost, ovu zanimljivu varijantu ruleta mogli su igrati samo putnici u američkoj zračnoj luci JFK (New York), kojima je bilo ponuđeno da otkažu sve prijašnje planove, pritisnu crvenu tipku i istog dana otputuju na mjesto koje panel slučajno odabere. Naravno, mnogi nisu mogli preuzeti takav rizik, a isprike su bile klasične, od poslovnih obveza do jednostavnog nedostatka avanturizma. Ipak, oni koji su se odlučili okušati sreću, ‘osvojili’ su putovanje na Cipar, Tajland, Laos i slične lokacije diljem svijeta, a svoju sreću i određenu dozu panike nisu mogli sakriti.
Sve je to dio sada već trogodišnje Heinekenove kampanje nazvane Legends, koja prati mlade ljude na njihovim putovanjima svijetom. Avionski rulet je tako samo dio serijala nazvanog ‘Dropped’, a jedna od njegovih zvijezda jest i ovaj mladi Španjolac, koji je poželio otputovati na neku toplu, tropsku lokaciju, ali je umjesto toga završio na Aljaski.
Heineken Dropped video: