centenario je bezobrazno seksi
Lamborghini Centenario – perverzija na četiri kotača

Kako bi se proslavio stoti rođendan Ferruccia Lamborghinija – tu je Centenario. Kada bi bar netko naš rođendan proslavio na sličan način.
Lamborghini (čovjek, ne automobil) je zaradio čitavo svoje bogatstvo prodajom traktora, a novcem od velikih i sporih metalnih nemani je kupio metalnu jurilicu – Ferrarija. Njom nije bio pretjerano zadovoljan pa je odlučio predložiti neke izmjene Enzu Ferrariju koje Enzo nikad nije sproveo u djelo. Ferruccio Lamborghini se nadurio. Priča ne bi bila zanimljiva da je Lamborghini bio kao ostali bogataši koji se nadure – on je izgradio tvornicu i 1964. je izbacio svoj prvi sportski automobil. Legendarni 350 GT je bio samo početak poslovnog i automobilističkog carstva, nakon njega (ili nje, kako je moderno zvati automobile nakon Gone in 60 seconds) je izbacio i Miuru i Countach i Gallardo i Murcielago…
E pa zadnji Lamborghini je bio Aventador. Barem do sada. Aventador na steroidima se zove Centenario, a glavni mišić mu je V12 motor koji ima 770 konjskih snaga.
Gotovo je čitav napravljen od karbonskih vlakana jer… zašto ne? Od nule do stotke mu treba 2.8 sekundi, a maksimalna brzina mu je oko 350 kilometara na sat.
Samo 40 primjeraka Centenaria će biti izrađeno. 20 kupea i 20 roadstera. Na našu žalost – čak i da skupimo 1.9 milijuna dolara, svih četrdeset komada je već prodano.
Ono što nas veseli je Microsoftovo otkupljivanje prava na Centenario što znači da će se najnoviji Lamborghini pojaviti u šestom nastavku popularne igre Forza Motorsport, a naći će se i na naslovnici igre. Bar ćemo ga tamo imati priliku provozati. I demolirati.