Svijet se mijenja
MTV je definirao i imenovao generaciju koja će nas naslijediti – Osnivače

Koliko god mi bili mladi ili se tako osjećali, naše je vrijeme na izmaku, a zamijeniti će nas nova generacija koja je potpuno drugačije od nas iako živimo u istom svijetu.
Većina naših čitatelja, kao i mi sami, pripadaju generaciji Milenijalaca iliti Generaciji Y, koja je trenutno najrasprostranjenija na našoj planeti i obuhvaća sve one koji su rođeni od početka 80-ih godina 20. stoljeća pa sve do kraja prošlog milenija. Mi smo generacija koja je odrastala u vremenima velikih društvenih, ekonomskih i tehnoloških previranja te smo bili na prvoj crti velikih promjena, zbog kojih smo odgajani u uvjerenju kako možemo postići sve što želimo samo ako se dovoljno potrudimo (dobro, ovo je područje imalo taj nesretni rat pa je situacija bila nešto drugačija). No, današnji klinci, odnosno svi oni koji su rođeni u novom mileniju, žive u sasvim drugačijem svijetu te su odgajani po drugačijim pravilima, a razlike između njih i nas su toliko velike da se jednostavno moraju smatrati sasvim novom i drugačijom generacijom.
Bilo je nekoliko zanimljivih kandidata za imenovanje te nove generacije, poput Gen Z, iGen, Posts, Homeland Generation, ReGen, Plurals, Navigators, the Regenerators, the Builders i the Bridge Generation, a MTV se uz pomoć svojih gledatelja na kraju odlučio za the Founders (Osnivače). Njihova bi zadaća trebala biti nanovo izgraditi našu urušavajuću civilizaciju, koja sve teže podnosi breme klimatskih promjena, ratova i ekonomskih kriza. Hoće li im to i uspjeti i hoće li njihovo ime postati dio mainstreama, pokazati će samo vrijeme.
Dakako, MTV cijelu ovu priču nije isfurao iz čiste fore, već je to samo jedan od koraka kojima se pokušavaju približiti toj najnovijoj generaciji i nekako zaustaviti kontinuirani pad gledanosti i društvene važnosti. Upravo klinci koji se sada bliže punoljetnosti čine najzanimljiviju i ekonomski najisplativiju demografsku skupinu, a MTV je samo jedan od medija koji ih nastoji pridobiti i zadržati. Uz Facebook i Google, YouTube, Uber i milijune drugih modernih platformi, oni svoje živote više ne temelje na onim stvarima na kojima smo ih mi temeljili, pa se tako sve više primjećuje velike razlike među nama i našim pogledima na svijet, iako smo stariji svega 10-15 godina. A takav je valjda ciklus života, novo uvijek dolazi i zamjenjuje staro, a mi se nadamo kako će ta mlađarija za sobom ostaviti kudikamo bolji svijet od onoga u kojem su se rodili.