Biznis & Lova

Eko friendly

Aside Banners

Rimac C_Two – elektro savršenstvo u obliku automobila

Krem de la krem auto elita se mogla vidjeti na jednom od najprestižnijih auto sajmova ikad. Naravno 88. po redu Genova International Motor Show izbacio je novitete skupocjenih igrački koje naravno opet, po ne znam koji puta, nikad nećemo voziti. No nema veze, imamo mi svoje žute Corse i ostale limene ljubimce.

Piše , Objavljeno

Ekipa iz Idesh! nažalost nije mogla posjetiti sajam koji redovito izbacuje neke od najfinijih auta ikad. Bili smo u gužvi i nismo mogli uhvatiti zadnji let iz Los Angelesa jer se oporavljamo od Oscara koji su bili preksinoć. Iduće godine idemo zasigurno. Ali nema veze, bitno da je da predstavimo glavnu atrakciju, a to je ni manje, ni više nego električni monstrum iz Lijepe naše. Dame i gospodo – Rimac C_Two!

fotka 01

Svi već znamo za mašineriju Rimac Concept One i kako jedan hrvatski auto skida s trona neke od najvažnijih i najjačih hyper auta današnjice. Ali ovo… Ovo na koljena baca Teslu, Pagani, Bugatti, Porsche i ostale glavešine iz auto svijeta. Predstavljen je na prvom danu sajma na jednoj od glavnih bina po lokalnom vremenu u 14:30 sati.

Ekstremno snažan Rimčev automobil ima zastrašujuće performanse, kao i user-friendly korisničku tehnologiju. Prvo ćemo se osvrnuti na vanjštinu i spomenuti kako je dizajn fenomenalan. Iako nekim linijama vuče na stariji izgled zapravo je puno toga novo i drugačije. Prije svega valja istaknuti butterfly vrata koja mu stoje odlično i najradije bi se po cijele dane vozali otvorenih vrata. Nek’ ide život! Zadnji spojler je osim dodatka koji koristi performansama vozila ujedno i savršen vizualni dodatak. Ovaj električni bolid se u potpunosti prilagođava korisniku. Od same skice do gotovog proizvoda nastao je u Svetoj Nedelji. Ima monocoque okvir, krov, panele karoserije i stražnji podokvir za smještaj integriranog paketa baterija izrađene od ultralakih i čvrstih karbonskih vlakana, dok su zone uvijanja pri sudaru izvedene od aluminija. Richard Hammond će biti oduševljen.

fotka 02

Naravno da se osim vanjskih stvari mijenjaju i one bitnije, a to su performanse i tehnologija. Rimac je zadao udarac autoindustriji kada su ubrzanja u pitanju, i koliko god se trudili divovi poput Tesle, Bugattija, Porschea i ostalih, Rimac je i dalje očitao bukvicu svim hyper i super autima. Naravno granice se skidaju uvijek, pa tako i danas. 1914 KS je potrebno ovom unikatnom bolidu da vas od 0 do 100 kmh lansira za samo 1,9 sekundi! Pazite vi to, 1914 KS u elektro hyper autu! Ovjes s elektronski prilagodljivim amortizerima osigurava ugodnu vožnju, dok je na svakom kotaču smješten po jedan elektromotor. To smo imali prilike vidjeti u Concept One. Ali naravno tehnološki napredak je ogroman u ovom slučaju. Uz tehnologiju R-AWTV torque-vectoring moguće je silnu snagu prenijeti na kotače, dok se za kočenje brinu keramičke kočnice Brembo (promjer 390 mm) sa šesteroklipnim kliještima na svim kotačima. Naravno i gume koje je izradio Pirelli su specijalno dizajnirane za postizanje najveće brzine od 412 km/h. Whaaat? Moram još spomenuti i pohvaliti ekipu iz Rimca što se odlučila ići s ovim felgama. Mislim da mi je to najseksi dio auta i daje mi štih za razliku od svih onih felgi s 5 krakova itd. Čisti ses!

fotka 03

Baterije, odnosno dužina vozikanja s istim je također istaknuta kao bitna stavka. Iz Rimca napominju kako je moguće uživati u ovom bolidu 650 kilometara jednim punjenjem. A 80% baterije se u stanju napuniti za nekih pola sata. Napredniji sustavi hlađena omogućuju dva kruga divlje vožnje po Nürburgringu pod punim opterećenjem. To želimo vidjeti!

Osoba koja se usreći u vožnji Rimčevog novog stroja imat će fantastično iskustvo korištenja On-board AI tehnologije s kojom je C-Two najpametniji i najpovezaniji automobil na svijetu. Bolid raspolaže s čak 8 kamera, 6 radara i 12 ultrasoničnih senzora, dok tradicionalan ključ zamjenjuje sustav prepoznavanja lica vozača. Nadam se da će se moja njuška jednog dana ukazati na tom sustavu. Usto, ugrađen je program s kojim je dostupna četvrta razina autonomne vožnje. Znači nešto novo, nešto divlje. Ostali nesretnici su na trećoj razini. Tri TFT digitalna zaslona visoke rezolucije pružaju pogled na sve podatke poput telemetrije u realno vremenu, a tu su i tri zakretna aluminijska prekidača, dok su sustavi aktivne sigurnosti na najvišoj mogućoj razini.

fotka 04

I naravno dosta bitna stvar je unutrašnjost automobila. Kao što možemo vidjeti po fotkama dosta toga se čini novim, kvalitetnijim i dizajnerski bolje sređenim. Tirkizno smeđa koža na profiliranim sjedalima, hrpa karbona, veliki touch ekran, kamere, hrpa tehnologija, screen traka na suvozačevom mjestu, još kožnih detalja, još malo tehnologije… Ma za svaku pohvalu.

fotka 05

Moramo napomenuti da ovaj puta možemo očekivati čak 150 jedinica auta i to po cijeni od vrtoglavih 1,7 milijuna eura. Barem se takve cifre pričaju po sajmu, a ovo je neslužbeno još. Mi nećemo biti među tih 150 sretnika dubokog džepa koji će zujati naokolo, ali bit ćemo ponosni da upravo ovakav stroj dolazi iz Hrvatske. Znali sam da će auto biti bomba kada su performanse u pitanju, ali vizualni dizajn je jako iznenadio i dajem lokalnoj ekipi čistu desetku na trudu i radu. Sada nam samo ostaje upijati nove informacije i vidjeti ovu beštiju na cesti i stazi. Nestrpljivi smo i čekamo testiranja s pilama poput Tesle Roadstera i ostale konkurencije! Pogledajte i video premijernog otkrivanja C_Two. Uz masu ljudi, bolestan stroj imate i 2Cellos!

TAGOVIautomobili rimac Rimac C_Two

Komentiraj