Sony Bravia – bravo za reklame!
Vjerojatno ste svi zamijetili reklame za Sony Bravia, ali vjerojatno pojma nemate kako su snimane.

Sony svoju Bravia liniju televizora reklamira sloganom “Color – like no other”, a takve su im i reklame:ni slične drugima. Serija reklama u kojima boje “napadaju” uspavane gradove počela je s raznobojnim lopticama koje su skakale po strmim ulicama San Francisca, nastavljena je vatrometom boja koje su obojile zgradu u Glasgowu, a u zadnjoj psihodelični zečići okupiraju ulice New Yorka.
Iako danas svi u realizaciji ovako kompleksnih uradaka posežu za CGI-jem (Computer-generated imagery), ove reklame redom su snimljene “ručno”, a onda samo dorađene.
Loptice hopsice
Četvrt milijuna (250 tisuća za one koji nisu vični računanju) raznobojnih loptica tog je jutra skakutalo pustim ulicama San Francisca. Redatelj Nicolai Fuglsig smislio je zaista neobičan način da promovira televizor, ali tim je potezom odredio kako će se stvari dalje razvijati.
Evo kako se snimala reklama:
A, evo i kako je to na koncu izgledalo:
Vatromet boja
Sljedeći pothvat bio je još odvažniji jer redatelj Jonathan Glazer (spomenut i u našem tekstu o najboljim video spotovima) odlučio je obojiti zgradu u Glasgowu. Naravno, ponovno je sve odrađeno “ručno” za što je trebalo angažirati 250 ljudi na deset dana za snimanje, a na čišćenju je njih 60 provelo punih pet dana. Koristila se ekološka boja na bazi vode, što je ipak donekle olakšalo posao, ali ipak treba očistiti 70 tisuća litara prosute boje.
Evo kako je proteklo snimanje:
A, evo kako izgleda završni proizvod:
Zečići
Zadnja, a nadamo se ne i posljednja reklama iz serije za glavne je glumce “angažirala” raznobojne zečiće napravljene od plastelina. Točnije, 200 zečića, jedan gigantski zec i 2,5 tona plastelina.
Spot je napravljen u stop-motion tehnici animacije, a 60 sekundi reklame radilo je 40 animatora i okinuto je 100 tisuća fotografija. Trebalo im je tri tjedna da slože reklamu.
Evo kako je to rađeno:
A, evo kako na koncu izgleda: