Tehnički pregled - položen!
Zagrebački FSB Racing Team prošao tehnički pregled i započinje skupljanje bodova

Vrućim su se asfaltom njemačke staze Hockenheimring napokon provozali prvi bolidi, ali se prvoga dana najveća drama odvijala iza kulisa – u garaži!
Takav je slučaj bio s mnogim bolidima ovogodišnjeg Formula Student Germany natjecanja, koji su pristupili prvom službenom testu: tehničkom pregledu. Svaki projekt na ovom prestižnom studentskom inženjerskom natjecaju mora proći taj tehnički dio, bez kojega se dalje ne može. Vozila pregledava i ocjenjuje skupina vrlo strogih njemačkih sudaca, koji dodjeljuju ukupno četiri prolazne naljepnice. Ako ih skupiš sve, ideš dalje. Ako pak koja fali, prijatelju, više sreće dogodine…
Naljepnice se dobivaju za četiri vrlo bitna elementa: opći pregled bolida, tilt test (pregled curenja tekućine), kontrola buke i brake test (test kočenja). Ako neki od ovih segmenata ne štima, ekipa bira nekoliko svojih članova za jedan dozvoljeni popravak, prilikom kojega živci pucaju, dlanovi se znoje, a crne misli padaju na pamet. Na svu sreću, naš FSB Racing Team i maleni, ali dinamitni bolid Arctos, nisu imali većih problema, te su prokruzali ovim dijelom natjecanja u maniri najboljih svjetskih F1 timova. Misli su im već bile na sljedećem izazovu: skipad vožnji ili popularnoj ‘osmici’, testu kojim započinju i službeno skupljanje bodova.

Tehnički pregled je prošao bez problema, tako da je ekipa uspjela uloviti i ovu sliku s Patom Clarkeom, legendom svjetskog kartinga
Valja spomenuti da je održan i ne manje važan statički dio natjecanja, u kojem glavnu riječ drže oni koji su malo više okrenuti ekonomiji i marketingu. Tako je sucima predstavljen cost report (troškovnik), design report te poslovna prezentacija. Drugim riječima, opravdani su troškovi, te neka konstrukcijska rješenja i korištene inovacije, a napravljen je i fiktivni poslovni plan za izradu i prodaju 1000 vozila godišnje.

Statički dio natjecanja i cost&design report
Našim mladim inženjerima sa zagrebačkog Fakulteta strojarstva i brodogradnje konkurenciju čini ukupno 75 bolida s motorima na unutarnje izgaranje, a nakon tehničkog pregleda i statičkog dijela natjecanja, ta brojka je ostala gotovo jednaka. To je dovoljan dokaz koliko je ovo uistinu prestižno natjecanje, jer udovoljiti pedantnim njemačkim sucima nije nimalo lagan zadatak. Zagrebačka ekipa tako nastavljaju svoju inženjersku odiseju, a mi ćemo i dalje s nestrpljenjem isčekivati nove vijesti iz Hockenheima.