rekordi na sve strane
Ono kad Beyonce i Jay-Z pomognu Louvreu da dosegne rekordan broj posjetitelja

Da, reklo bi se da nešto ne valja s današnjim svijetom. Očito tradicija i brojna umjetnička remek-djela nisu dovoljna za suvremenog čovjeka pa je potreban powercouple a la Jay-Z i Beyonce da navuku masu u pariški muzej. S druge strane, lijepo je vidjeti da su muzeji spremni ući u nove suradnje kako bi ostali relevantni u konstantno rastućem svijetu koji sve više cijeni digitalno i virtualno.
Postavljen je rekord – 10.2 milijuna posjetitelja u godini. Djelomično i zbog Jigge i Queen B.
Spot za pjesmu Apeshit je snimljen u muzeju, a uvrstili smo ga i na popis najboljih spotova prošle godine. Sada možemo reći da je ovo svakako najutjecajniji spot 2018. godine jer je i sam direktor Louvrea Jean-Luc Martinez izjavio kako je spot osigurao da se o Louvreu priča diljem svijeta, a jedna od posljedica je i spektakularan porast u broju posjetitelja.
Muzej je čak i napravio “Jay-Z i Beyonce u Louvreu” obilazak muzeja tijekom kojeg posjetitelji mogu baciti oko na umjetnička djela koja se mogu vidjeti u spotu.
Dosad je rekord iznosio 9.7 milijuna posjetitelja, a ta brojka je zabilježena 2012. godine.
Ako vas je zaobišao spot – it’s here.