sve je povezano
Svi fotomodeli zahvalni – da nije bilo Terminatora, ne bi bilo ni Photoshopa

Photoshop je badass kao i Schwarzie u Terminatoru, čak se i glagol za editiranje fotografija veže isključivo uz njega. Čak i naše mame znaju za fotošopiranje.
Terminator 2 je 1991. godine bio najskuplji film svih vremena, a James Cameron je nakon toga još dvaput rušio taj rekord. Postoji šansa da će se isto dogoditi i s Avatarom 2.
Budžet Terminatora 2 je bio nevjerojatnih 94 milijuna dolara, 15 puta veći budžet od prvog Terminatora. Naravno, velik dio tog novca je potrošen na specijalne efekte, potjere i eksplozije.
Za odjel specijalnih efekata je bilo izdvojeno 5 milijuna dolara, a na njima je radilo 35 ljudi. Jedan od najtežih zadataka je bio prikaz tekućeg T-1000 ubojice iz budućnosti, pogotovo u onim njegovim “rastezljivim” trenucima. Kako bi riješio problem, John Knoll je iskoristio komad softvera za editiranje fotografija koji je izradio nekoliko godina ranije s bratom Thomasom – ali program u prvotnom Photoshop obliku dolazi tek u veljači 1990. godine, ekskluzivno za Appleove Macintosh uređaje. Klasika, sve najbolje za kreativce prvo dobije Jabuka.
Vjerojatno bi Photoshop postojao u nekakvom obliku i bez Terminatora, ali je u to vrijeme sat vremena retuširanja stajalo 300 dolara – teško da bi svijet filma prisvojio ovu Macintosh ekskluzivu da nisu znali za uspjeh vezan za rastezanje Roberta Patricka u filmu bez pucanja slike.
Bez Photoshopa ne bi ni postojao glatki T-1000 kakvog ga vidimo u filmu, a ti efekti se i dan danas drže poprilično dobro. Brat Thomas je ostao raditi u Adobeju, izdavaču Photoshopa sve do 2008. godine, a iskustvo rada na Terminatoru mu je pomoglo da postane chief creative officer u kompaniji.
Svi fotomodeli su sigurno zahvalni na promociji koju je odradio Terminator za Photoshop, sad svaki lik koji ima Facebook fanpage sa Ime Prezime Photography zna koristiti ovaj vrhunski alat. Iako čujemo da ima i boljih, ali standard je standard.