Zbogom Playboy, uskoro…
Hefner i kompanija praktički broje posljednje sekunde. Hef doduše i one biološke. Playboy se po svemu sudeći priprema na dugu muzejsku egzistenciju

Glasine o propasti Playboya sve su brojnije, i skloni smo morbidno zaključiti da se čeka prelazak Hefnera u vječna zečja lovišta pa da se stavi ključ u bravu i ostatak kompanije totalno zabrazdi u hardcore online pornografiju. Magazin Chicago se raspisao na temu hoće li Playboy preživjeti i dok se sadašnji urednik Jimmy Jellinek busa u prsa ili jaja, što već, kako golišavi časopis ima svjetlu budućnost, možemo se samo složiti. Samo pod uvjetom da pod svjetlom podrazumijeva arhivske lampe.
Playboy je izgubio libidinalnu trku. Činjenica jednostavna i nepovratna. Pojeo ga je hardcore, a završni mu je udarac straga zabilo fenomen besplatne online pornjave. Premda su zečići pokušali navrat nanos ući u trku za razjapljenim picama, bilo je prekasno. Da, kupili su Club Jennu, produkcijsku kuću porno legende Jenne Jameson, da, na Playboy TV-u su postajali sve eksplicitniji, no inzistiranje na ušminkanim fotografijama, kalendarskim missicama i erotici koja želi biti pornografija i pornografiji koja se želi izgledati kao erotika, više nije šljakalo. Jedna školarka s vibratorom koja za nula kuna gura, guta, sisa, cmače i prima na klik udaljenosti od Playboya je učinilo zastarjelog, konzervativnog, pretencioznog i lažnog giganta koji još jedino funkcionira kako popkulturna natuknica za koju svi znaju, ali koju više apsolutno nitko ne čita/gleda.
Možda je i bolje tako, uz šampanjac, zečice i fiks ideju o neuništivom uspjehu dočekati kraj. Ili da preformuliramo – bolje ne može.