Nismo sami? NASA je na tragu vanzemaljcima, pronađeni tragovi na Saturnovom mjesecu

Enceladus
Enceladus Foto: Shutterstock
Jezivo i pomalo uzbudljivo pitanje veže se baš za naše frendove van planete Zemlje, ima li vas i gdje ste? Kako prenosi portal Dazed, izgleda da je NASA na tragu izvanzemaljcima: „Letjelica svemirske agencije Cassini pronašla je metan u perjanicama Saturnovog mjeseca, Enceladusa, što znači da je NASA pronašla znakove izvanzemaljskog života“.

via GIPHY

Prijašnja istraživanja su zapravo pokazala da je Enceladus „plodno tlo“ za rast živih organizama zbog podzemnog oceana koji je zaleđen, a samim time i pruža toplu klimu podobnu za rast organizama.

Portal nadalje prenosi izjavu Régisa Ferrière, biologa sa Sveučilišta Arizona i jednog od dva vodeći autori studije:

“Zaključuju da su Cassinijevi podaci u skladu s mikrobiološkom hidrotermalnom ventilacijskom aktivnošću ili s procesima koji ne uključuju oblike života, ali se razlikuju od onih za koje se zna da se događaju na Zemlji”.

via GIPHY

Iako ovi podaci točno ne potvrđuju život na Enceladusu, otkriveni mikrobi mogu biti razlog pronađenog metana koji je istraživačima napet zbog samog utvrđivanja života na Saturnovom mjesecu, Enceladusu. Ovo zvuči obećavajuće, ostajem nam tek vidjeti što će se odvijati u beskonačnom Svemiru!