Sport

dokle?

Aside Banners

Kakva uvreda Dinamu! Manchester City angažirao influencere da namame gledatelje na stadion

Piše , Objavljeno

Još jedna situacija koju Manchester City rješava novcem. Čestitamo.

Prvaci Premiershipa su odradili marketinšku kampanju na platformi Tribe koja okuplja influencere, a tražili su postove koji prikazuju “odličnu atmosferu na Etihadu”.

Naravno, precizirali su da žele muškarce od 18 do 55 godina – studente, mlade profesionalce i sve ljude koji su novi u Manchesteru.

Uvod u kampanju kaže kako im je ždrijeb Lige Prvaka donio tri relativno nepoznate momčadi što znači da su manje šanse da će core fanovi doći na utakmicu. Kažu da žele ispričati autentičnu i iskrenu priču o iskustvu nogometne utakmice na njihovom stadionu. Također žele da sadržaj bude “fancentričan” te da ima “elemente FOMO-a”. E pa GTFO!

Ovako izgleda oglas na Tribeu:

manchester city

Autogol marketinškog odjela Cityja, a ujedno i pljuska u lice Atalanti, Šahtaru i Dinamu.

Ovo bi mogao biti motiv više igračima ovih potpuno nepoznatih momčadi da Cityju skinu skalp u nadolazećim susretima.

Također: Škotska social media agencija Pilotfish Media je napravila istraživanje te je otkrila kako je 58 posto Cityjevih Instagram followera zapravo fake. Jedino Nike i Footlocker imaju više fake followera.

Manchester City = veliki klub.

TAGOVIdinamo zagreb liga prvaka manchester city nogomet