Sport

najveći fan (pageovi)

Aside Banners

Nogometni klubovi koji se dobro zabavljaju na društvenim mrežama

Piše , Objavljeno

Iako su društvene mreže više nego opuštene platforme za komunikaciju, veliki brandovi ili u ovom slučaju klubovi i dalje su najčešće dosadni i uštogljeni. Da, pristup na Twitteru ili Instagramu drugačiji je nego na webu ili službenoj presici, ali ne govorimo o nekom uistinu dramatičnom zaokretu u obraćanju publici. Ipak, iznimke postoje, a bit će ih i sve više jer nekolicina primjera u kojima se community management klubova odlučio opustiti prošla je itekako zapaženo, odnosno u internet žargonu – viralno.

Svi se još sjećamo nevjerojatnog preokreta Rome protiv favorizirane Barcelone u četvrtfinalu lanjske Lige prvaka kada su Talijani s 3-0 na Olimpicu nadokandili neugodan poraz od 4-1 na Camp Nou. Dakako, reakcije navijača na eruptiranim tribinama bile su sasvim očekivane, ali emocije su, doduše poprilično neartikulirano, pokazali i na internetu. Respekt za mirnoću pri nabadanju ispravnih hashtagova.

Da se znaju dobro našaliti na Twitteru iz rimskog su kluba pokazali u još nekoliko navrata, a općenito se radi o nalogu kojeg vrijedi zapratiti čak i ako niste navijač Vučice. Tako su 2014. prilikom susreta protiv Man Cityja u grupi fino dočekali kraj utakmice i na podbadanje Engleza odgovorili dan kasnije zabavnom paralelom o ne baš trofejnoj povijesti Građana. Usput recimo kako je susret završio 1-1, a pogodak za Romu postigao je, naravno, Totti.

Bayer Leverkusen daleko je od slavnih dana kada je protiv Reala igrao finale Lige prvaka, ali to ih ne sprječava da barem na Twitteru skrenu pozornost na sebe drugačijim pristupom. Nakon naslađivanja brazilskih sportskih medija prilikom ispadanja Njemačke sa Svjetskog prvenstva ljetos, karma se ubrzo ukazala u obliku Belgije, ali i ovog tvita.

U taboru drugog njemačkog velikana, Borussije Dortmund, pri potpisu njihovog bivšeg trenera Jürgena Kloppa za Liverpool, osebujnog njemačkog maga fotošopirali su i to poprilično amaterski na zebru kultnog Abbey Roada. Druga bundesligaška Borussia, ona iz Mönchengladbacha, duhovito je odgovorila tviterašu koji se požalio na loš tretman u poznatoj sportskoj simulaciji Football Manager.

Na Otoku, poznatom po dobrom nogometu i britkom humoru, mnogi niželigaški klubovi stekli su vojsku fanova koji možda ne pohode utakmice svakog vikenda, ali rado prate neke od navedenih klubova na društvenim mrežama. Nekada jedan od brojnih premierligaša iz londonskih četvrti, a danas klub koji se nalazi u trećem razredu engleskog nogometa, Charlton Athletic i dalje je popularno ime među ljubiteljima nogometa. Možda nešto manje među sucima otkako su prije dvije sezone objavili ovaj video njihovog zagrijavanja u tunelu.

U rangu iznad Charltona trenutno se natječe Bristol City, a u meki trip hopa osim glazbom bave se i kreiranjem zabavnih gifova za svoj nogometni klub, koji je veliku popularnost na Twitteru stekao upravo proslavama golova igrača u ovom formatu.

Poznavatelji najnižih otočkih nogometnih razreda kunu se i u Cheltenham Town F.C., kao i u amaterski Heybridge Gardens FC, odnosno u njihove Twitter račune.

Na kraju, možda i najluđom pričom oko djelovanja nekog kluba na društvenim mrežama pokazala se ona turskog velikana Bešiktaša, koji je na inicijativu svojih vatrenih navijača prigrlio slogan #ComeToBeşiktaş i od toga napravio viralnu priču. Sve je započelo tako što su na novinske glasine o dolasku Diega Coste u njihov klub navijači zasuli nogometašev Instagram profil uporno ostavljajući komentare jednostavnog sadržaja – dođi u Bešiktaš! Ništa čudno, osim količine komentara s obzirom da se u to vrijeme radilo o najkomentiranijoj fotografiji ikad postavljenoj na tu društvenu mrežu, a Costa je time pretekao Selenu Gomez!

Ostalo je povijest. Diego Costa nikad nije zaista otišao u Tursku već je karijeru revitalizirao povratkom u Atletico Madrid, ali u poprilično bizarnom videu Quaresma je u klub uspješno dozvao Pepea, ovaj Negreda, a na sličan način upriličeni su video uratci još nekolicini igrača koji su kasnije potpisali za crno-bijele. U svakom slučaju, ako potpisujete za Bešiktaš očekujte telefonski poziv na lošem engleskom i obavezno se javite.

Autor: Bruno Pušić!

TAGOVIcommunity management internet nogomet nogometni sport

Komentiraj