Fotke

PrethodnoSljedeće

Znate li zašto su Kinezi samo jučer potrošili nevjerojatnih 9 milijardi dolara na shopping?

Samci uglavnom imaju kućne ljubimce ili neki drugi hobi. Međutim, u Kini imaju i svoj dan – 11. 11. Nije teško pogoditi zašto su odabrali baš taj datum…

kinezi

Ovaj praznik, koji se zove još i ‘Duplo 11’, Kinezi provode slično kao što Amerikanci slave ‘Cyber ponedjeljak’ – kupuju nepotrebne i beznačajne stvari i to najviše on-line. Kupuju sve i svašta, a najviše donji rublje na kojemu piše ‘samac sam jer sam debeo’ (a ovo im rublje baš ni ne garantira da će im se posrećiti), jastuke s kojima spavaš umjesto s dečkom ili curom, ali i zaručničko prstenje – za svaki slučaj, nek se nađe – što je već puno pozitivniji stav od ovog kukanja oko soliranja i debljine na boksericama i gaćama.

A da je kupovina odlična terapija za usamljeno srce, govori nam i podatak da Kinezi na taj dan potroše više milijardi dolara!

Ova godina ipak je oborila sve dosadašnje rekorde. Kineski Alibaba – portal za on-line kupovinu – objavio je da je jučer ostvario prihod od prodaja u iznosu od 9 milijardi dolara, što je nadmašilo prošlogodišnjih 5.9 milijardi dolara, izvještava MarketWatch.

Amerikanci su za njih male bebe! Oni su tijekom prošlogodišnjeg ‘Black Friday’ shoppingiranja potrošili bijednih 1.2 milijarde dolara, a dodatnih 2.29 milijardi tijekom ‘Cyber Monday’ manije.

Unatoč potrošačkom ludilu, neki Twitteraši odlučili su stati na kraj agoniji samačkog života pa su pokrenuli akciju ‘Pomozi susjedu samcu da pronađe srodnu dušu’. Gotovo 200 tisuća osoba objavilo je svoje fotografije ili fotografije osoba za koje znaju da im je dosta samačkog života. Nadaju se da sljedeće godine u isto vrijeme više neće biti sami. Pada li samo nama na pamet ona Delboyeva mantra: ‘This time, next year…’

Zanimljiv je i komentar jednog korisnika Twittera: ‘Biti single nije tako strašno. Mnogo je gore kad nemaš ni partnera, a niti novac za današnji shopping!’

Pa vi razmislite kamo ide ovaj svijet.

L.B., Foto: photoxpress.com

TAGOVIalibaba dan samaca kina kinezi kupovina pokloni

Komentiraj