Viralno

Dobar marketing ili ipak malo previše? U Zagrebu osvanuli jumbo plakati koji su iskoristili pad drona

Vrtovi Hortus Billboard
Vrtovi Hortus Billboard Foto: Facebook Vrtovi Hortus
Nesvakidašnja oglasna kampanja pojavila se na ulicama Zagreba u obliku jumbo plakata koji evociraju nedavni pad bespilotne letjelice u Zagrebu. Vrtovi Hortus odlučili su se za provokativno rješenje kojim zazivaju na uređenje vrtova u proljetno vrijeme. Newsjack marketing je marketinška metoda kojom se iskorištavaju aktualni događaji kako bi promovirali brand, proizvod ili usluge – a takav način oglašavanja često dijeli publiku. Mi cijenimo okretno iskorištavanje situacije i hrabrost za poigravanje s ovakvim porukama, malo nam je već dosta prekorektnog izražavanja u svim formama jer “hej, netko će se uvrijediti”.

Vrtovi Hortus Billboard Vrtovi Hortus Foto: Facebook Vrtovi Hortus

Koristeći trenutak vezan uz ovaj ozbiljni događaj, Hortus je temi pristupio kroz šalu jer bez obzira na sve, kažu, vrtovi su njihova furka.

“Mi smo ozbiljni vrtlari spremni na šalu, ali smo iskoristili neozbiljni trenutak. Sve što se događa oko nas je jako ozbiljno, ali neki potezi određenih ljudi su neozbiljni. Dok nebom lete letjelice, nitko ne zna što se događa. Željeli smo poručiti da se, bez obzira na sva trenutna događanja u svijetu, bitno potruditi da nam bude ugodno i lijepo u našem zelenom okruženju. Mi u tome možemo pomoći”, poručuju Alan Ančić i Bojan Bojić, osnivači Vrtova Hortus koji su na ideji radili s agencijom Spellcaster.

Nazivajući se dizajnerima života na otvorenom, spajaju moderne i tradicionalne tehnike vrtlarenja, a kroz opušten pristup Vrtovi Hortus iznova pokazuju da je kreativnost u uređenju vrtova neograničena.

Sve pohvale za ovu marketinšku kampanju, ali navijamo da više ništa ne pada s nebesa.